پیام سپاهان
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: حتی در اتاق عمل بیمار کرونایی خوابانده‌ایم
يکشنبه 10 مرداد 1400 - 01:52:36
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


دکتر بهروز کلیدری، ظهر روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: امروز وضعیت استان آنقدر حاد شده است که باید یک بیمار از بیمارستان کرونایی مرخص و بیمار دیگر جایگزین او شود.
وی تاکید کرد: اگر محدودیت‌ها اجرا نشود و روند بیماری به همین منوال ادامه یابد بطور قطع باید منتظر بیماران بر زمین مانده پشت درِ بیمارستان‌ها باشیم.
کلیدری ادامه داد: با افزودن اتاق‌های عمل و راهروی بیمارستان الزهرا، تعداد تخت‌های بستری در این مرکز به 850 و در بیمارستان امین به 60 تخت می‌رسد.
وی یادآو شد: تا چند ماه گذشته بیشترین میزان مرگ و میر را در افراد بالای 70 تا 80 سال داشتیم اما امروز غالب مرگ و میرها در سنین 40 تا 60 ساله هاست.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه امروز به نقطه شکنندگی ساختار درمان رسیده‌ایم، خاطرنشان کرد: پیشتر درخواست قرنطینه کامل داده شد اما با آن موافقت نکردند و ما امروز باردیگر این درخواست را از متولیان امر داریم.
دکتر کلیدری هشدار داد: در صورت موافقت نکردن با تعطیلی کامل اصفهان، بطور قطع آسیب جدی بر پیکره شهر وارد می‌شود
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین با اشاره به کمبود پرستار اعلام کرد: نیاز جدی به 250 پرستار داریم که با استفاده از توان بیمارستان‌های کوچک توانستیم کمبود یکصد پرستار را جبران کنیم.
47231
کد خبر 1540504

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300816/معاون-درمان-دانشگاه-علوم-پزشکی-اصفهان--حتی-در-اتاق-عمل-بیمار-کرونایی-خوابانده‌ایم
بستن   چاپ