پیام سپاهان
تامین نقدینگی، مشکل اصلی دامداران اصفهانی
يکشنبه 10 مرداد 1400 - 01:50:18
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان، حسین ایراندوست اظهار داشت: نهاده‌های دامی شامل جو، ذرت و سویا از طریق سامانه بازارگاه در اختیار تولیدکنندگان دامی قرار می‌گیرد و در دو هفته گذشته از طریق شبکه ریلی نهاده‌ها از طریق بندر امام خمینی به اصفهان ارسال شده است.
معاون امور بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان افزود: نهاده‌های دامی با دو خط ریلی به استان اصفهان رسیده و تا حد زیادی نهاده‌های جو و ذرت تامین شده است، کمی در تامین نهاده سویا مشکل داریم که با هماهنگی اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و شرکت پشتیبانی امور دام مقرر شد حداقل 150 کامیون برای انتقال این نهاده‌ها تخصیص یابد.
وی عنوان کرد: بسیاری از شهرستان‌ها دام‌های سبک و سنگین را هویت گذاری کردند و دامداران اصفهانی متناسب با تعداد دامی که هویت گذاری می‌شود نهاده‌های مورد نیاز را دریافت خواهند کرد.
ایراندوست اضافه کرد: دریافت نهاده‌های دامی از طریق سامانه بازارگاه مشروط به هویت گذاری دام است و تنها نگرانی ما تامین علوفه است که اخیرا مقدار قابل ملاحظه‌ای علوفه وارد کشور شده است و در حال توزیع و تحویل به دامداران است.
معاون امور بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی اصفهان اظهار کرد: امروز مشکل دامدار تامین نقدینگی است و طبیعی است که اگر در بازار شیر خام و گوشت قرمز تحرکی ایجاد شود می‌توانیم برای عبور از این مشکل امیدوار باشیم.
انتهای پیام/63086/ج/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300806/تامین-نقدینگی،-مشکل-اصلی-دامداران-اصفهانی
بستن   چاپ