پیام سپاهان
بازی‌های رایگان بعدی اپیک گیمز مشخص شدند
يکشنبه 10 مرداد 1400 - 01:33:36
پیام سپاهان - گیم فا / بازی‌های Speed Brawl و A Plague Tale: Innocence عناوین رایگان بعدی Epic Games خواهند بود.
بازی‌های A Plague Tale: Innocence و Speed Brawl از تاریخ 14 الی 21 مرداد 1400 (5 الی 12 آگوست 2021) به‌صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store)، منتشر خواهند شد. این عناوین جایگزین دو بازی Bullet Hell و Train Sim World 2 خواهند شد که هم‌ اکنون به‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است.
انتشار عناوین رایگان توسط فروشگاه اپیک مخاطبان بسیاری را برای این فروشگاه جذب نموده است. بنا بر آمار منتشر شده، این فروشگاه از زمان راه‌اندازی در سال 2018 تا به امروز بیش از 160 میلیون کاربر داشته است.
این شرکت از زمان راه اندازی قسمت فروشگاه، عناوین رایگانی را به‌صورت هفتگی ارائه کرده، که فقط 103 عنوان در سال 2020 به صورت رایگان منتشر شده است. این عناوین رایگان به‌طور کلی ارزشی معادل با 2،407 دلار بر اساس قیمت‌های فروشگاه ایالات متحده داشته است.
طبق یک سند که اخیرا به عنوان بخشی از نبرد قانونی بین اپیک و اپل منتشر شده، شرکت مذکور تقریبا 12 میلیون دلار بودجه را برای عناوین رایگان خود صرف کرده است.
این فروشگاه فروش تابستانی خود را از هفته‌ی گذشته آغاز کرده است. برخی از عناوین در این فروشگاه تا 75 درصد تخفیف در این فروش تابستانی دریافت کرده‌اند.
بازی A Plague Tale:Innocence توسط استودیوی Asobo Studio SAS توسعه داده شد و توسط فوکس هوم (Focus Home Interactive SA) منتشر گردید؛ عنوانی که در زمان انتشارش در میان عناوین بزرگ بسیاری که در آن سال عرضه شده بودند، توانست بسیار موفق و چشم‌گیر عمل کند. به‌ تازگی دومین نسخه‌ی این عنوان نیز معرفی شده است و در مراحل توسعه به‌ سر می‌برد.
بازی Speed Brawl عنوان دو بعدی در سبک رانندگی و اکشن است. این بازی توسط استودیوی Double Stallion Games توسعه داده و در همکاری با Kongregate منتشر شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300742/بازی‌های-رایگان-بعدی-اپیک-گیمز-مشخص-شدند
بستن   چاپ