پیام سپاهان
به‌روزرسان پلی استیشن 5 تغییراتی در نحوه چینش تروفی‌ها اعمال می‌کند
يکشنبه 10 مرداد 1400 - 01:19:59
پیام سپاهان - گیم فا / به‌روزرسان آتی سیستم عامل کنسول پلی استیشن 5، فهرست تروفی‌های بازی‌ها را به صورت عمودی به نمایش در خواهد آورد.
یکی از مشهودترین ایرادات سیستم‌عامل پلی استیشن 5 از نظر بازی‌بازان، فهرست تروفی افقی آن بود که به‌کلی نسبت به سابق تفاوت داشت و چندان جالب به‌نظر نمی‌رسید. از طرفی دیگر، با اینکه این طرز چینش تروفی‌ها به نوعی با رابط کاربری پلی‌استیشن 5 همگام است، اما اشکلاتی در خود می‌بیند که باعث خارج شدن فهرست تروفی‌ها از حالت کلاسیک خود می‌شود. برای مثال، به نمایش درآمدن تروفی‌ها در یک خط طولانی افقی باعث بزرگ‌تر شدن آیکون آن‌ها می‌شود و توضیحات هرکدام نیز به صورت ناقص حدود یک خط را در قسمت زیرینشان به خود اختصاص دهند. در نتیجه، یافتن یک تروفی خاص یا مرور کردن آن‌ها نسبت به فهرست مرسوم عمودی تروفی‌های پلی‌استیشن، چالش‌زا خواهد بود.
البته، به‌نظر می‌رسد که شرکت سونی در این زمینه به انتقادها واکنش نشان داده است و قصد دارد تا در به‌روزرسان آتی سیستم عامل کنسول پلی استیشن 5، فهرست افقی تروفی‌ها را حذف و فهرست مرسوم عمودی را جایگزین آن کند.
طی انتشار این به‌روزرسان در حالت آزمایشی برای افراد گزینش شده، مشخص شد که مجموعه‌ی جدیدی از ویژگی‌ها و تغییرات به سیستم عامل کنسول پلی‌استیشن 5 افزوده خواهد شد. همان‌طور که اشاره شد، تغییر چینش فهرست تروفی‌ها از حالت افقی به عمودی از مهم‌ترین ویژگی‌های این به‌روزرسان است.
علاوه بر این، دیگر ویژگی بارز این به‌روزرسان را می‌توان به پشتیبانی از حافظه‌های ذخیره‌سازی SSD نسبت داد که البته کم و کیف آن همچنان در حاله‌ای از ابهام قرار دارد. متاسفانه، تاکنون اطلاعات چندانی در مورد این به‌روزرسان در دسترس ما قرار نگرفته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300705/به‌روزرسان-پلی-استیشن-5-تغییراتی-در-نحوه-چینش-تروفی‌ها-اعمال-می‌کند
بستن   چاپ