پیام سپاهان
طرح تعریض پل یزدآباد اصفهان بهره‌برداری شد
شنبه 9 مرداد 1400 - 22:25:44
پیام سپاهان - اصفهان- طرح‌های تعریض پل یزدآباد(زندان) منطقه 13 شهرداری با اعتبار بالغ بر130 میلیارد ریال با هدف تسهیل تردد در این منطقه از شهر اصفهان به بهره‌برداری رسید.

شهردار اصفهان، شامگاه شنبه در آیین افتتاحیه طرح‌های منطقه 13 شهرداری اصفهان گفت: تعریض پل پل یزدآباد(زندان) که یکی از نیازهای این منطقه بود به عرض 11 متر و طول 330 متر انجام شد و این تعریض، گره کور ترافیکی در مرز بین فلاورجان و اصفهان را باز کرد.
قدرت‌الله نوروزی افزود: علاوه بر افتتاح این پل بدنبال تحقق نیمرخ غرب اصفهان، کلنگ تقاطع غیرهمسطح حلقه حفاظتی چهارم در کنار زندان به زمین زده می‌شود که احداث این تقاطع می‌تواند منشا تحول بزرگی در منطقه باشد.
وی خاطرنشان کرد: این پل، حلقه چهارم ترافیکی را از کنار سپاهانشهر قبل از باغ ابریشم به طرف کارخانه سیمان و زندان وصل می‌کند و سپس به سمت دُرچه، دانشگاه صنعتی، ورزشگاه بزرگ نقش جهان، دولت‌آباد، جاده فرودگاه و به سمت پل شهید سلیمانی می‌رود.
وی حلقه چهارم حفاظتی را به طول 80 کیلومتر و مُحرک توسعه شهر دانست و بیان کرد: در بررسی صورت گرفته، منطقه 13 در کسب رضایت ارباب رجوع، رُتبه نخست را به خود اختصاص داده است‌.
شهردار اصفهان تصریح کرد: با قرارگیری بخشی از ساحل زاینده‌رود، کوه دُنبه و قائمیه در منطقه 13 ، این منطقه می‌تواند نقطه خوبی برای گردشگری باشد.
وی ضمن تقدیر از همراهی و یاری شورای شهر اصفهان در امر مدیریت شهری یادآور شد: امیدواریم شهردار و شورای شهر آینده بر اساس برنامه 1405 بتوانند در راستای خدمت به مردم قدم‌های بزرگی بردارند.
در منطقه 13 پروژه تعریض پل یزدآباد(زندان) با اعتبار بالغ بر 130 میلیارد ریال با هدف تسهیل تردد در این نقطه از شهر تکمیل شده است و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
آغاز عملیات اجرایی سه پروژه شامل زیرگذر اندیشه و قسمتی از حلقه حفاظتی شهر که در این منطقه واقع شده از دیگر پروژه‌هایی است که در این منطقه آغاز شد.
آغاز عملیات اجرایی مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان در منطقه 13 از دیگر طرح‌هایی بود که کلنگ آن به زمین زده شد.
این مرکز در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع بصورت گُنبدی‌شکل اجرا خواهد شد و با توجه به دسترسی فوق‌العاده و نزدیکی به بزرگراه و سطح ارتفاع خوب آن، مُناره مخابراتی احداثی در کنار آن می‌تواند به یک مرکز مانیتورینگ منحصر بفرد در کشور تبدیل شود.
برچسب‌ها
طرح های عمرانی شهرداری اصفهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300542/طرح-تعریض-پل-یزدآباد-اصفهان-بهره‌برداری-شد
بستن   چاپ