پیام سپاهان
آخرین روز از کنکور ارشد 1400در استان اصفهان
جمعه 8 مرداد 1400 - 15:30:01
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدرضا ایروانی رییس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در امر برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گفت: 18 هزار داوطلب در 67 رشته تحصیلی امروز از ساعت 08:00 در این آزمون شرکت کردند که 10 هزار نفر از این شرکت کنندگان در شهر اصفهان در پنج حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند.
او حوزه‌های امتحانی شهر اصفهان را دانشگاه‌های صنعتی، آزاد اسلامی اصفهان، غیر انتفاعی شهید اشرفی و دانشگاه معارف قرآن وعترت بیان کرد و افزود: همچنین این آزمون امروز در 12 حوزه امتحانی در 10 شهر دیگر این استان درحال برگزاری است.
ایروانی پایان زنگ آزمون ارشد در استان اصفهان را ساعت 13 و 30 اعلام کرد و گفت: در سه روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد در مجموع 42 هزار و 514 داوطلب در استان اصفهان شرکت کردند.
رییس ستاد برگزاری آزمون‌های دانشگاه اصفهان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در امر برگزاری آزمون کارشناسی ارشد تاکید کرد:با توجه به شیوع بیماری کرونا، همراه داشتن ماسک سه لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای داوطلبان محترم الزامی است.
انتهای پیام/م

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300285/آخرین-روز-از-کنکور-ارشد-1400در-استان-اصفهان
بستن   چاپ