پیام سپاهان
3 نفر در تصادف پیکان و سواری MVM در آتش سوختند
جمعه 8 مرداد 1400 - 15:27:01
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در اثر برخورد 2 خودروی سواری پیکان و MVM و وقوع آتش‌سوزی در سواری پیکان، 3 سرنشین پیکان در آتش سوختند.
فرهاد کاوه آهنگران امروز در اصفهان با اشاره به حادثه ویژه تصادف پیکان و سواری MVM در ابتدای جاده قلعه‌شور اظهار داشت: شب گذشته شاهد یک حادثه بسیار تلخ در حومه شهر اصفهان محدوده شهر بهارستان بودیم که آتش‌نشانان را بسیار متأثر کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: در ساعت 15 دقیقه بامداد امروز طی تماس رانندگان عبوری با آتش‌نشانی شهر بهارستان و همزمان سامانه 125 آتش‌نشانی اصفهان برخورد 2 خودروی سواری پیکان و MVM و وقوع آتش‌سوزی در سواری پیکان با 4 سرنشین (2 نفر خانم و آقا حدوداً 40 ساله و 2 کودک) اطلاع داده شد.
وی گفت: با توجه به گزارش دریافتی بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه شماره 13 سپاهان‌شهر به سمت موقعیت اعزام شدند و در کمترین زمان ممکن آتش را مهار کردند اما به جز یکی از 2 کودک که در اثر شدت تصادف از خودرو به بیرون پرتاب شده بود، 3 سرنشین دیگر سواری پیکان در آتش سوختند.
کاوه آهنگران تصریح کرد: ضمن رعایت موارد ایمنی در رانندگی، الزاماً یک دستگاه خاموش‌کننده در خودرو به همراه داشته باشید چرا که اگر حتی یکی از خودروهای عبوری مجهز به خاموش‌کننده بود شاید این فاجعه تلخ به بار نیامده بود.
بنابر گزارش اورژانس در این حادثه 2 کد آمبولانس 115 به محل حادثه اعزام شد و مصدوم پسر بچه 2 ساله را که دارای سوختگی شدید و وضعیت وخیم بود را به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل کرد.فارس

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300273/3-نفر-در-تصادف-پیکان-و-سواری-MVM-در-آتش-سوختند
بستن   چاپ