پیام سپاهان
آغاز همکاری بیمه‌های پایه برای بستری موقت بیماران کرونایی
جمعه 8 مرداد 1400 - 15:18:07
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


ایسنا/اصفهان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز همکاری بیمه‌های پایه برای خدمات درمانی بستری موقت بیماران کرونایی در مراکز منتخب خبر داد.
مهدی دلاوری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در این طرح بیماران می توانند تعدادی از داروهای بیمارستانی جهت درمان کرونا را از داروخانه های منتخب در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل تهیه و در مراکز معرفی شده در سطح شهر تزریق کنند.
وی افزود: داروخانه های منتخب مورد تایید بیمه در این طرح شامل داروخانه بیمارستان های شهید بهشتی، نقوی و یثربی، کلینیک ویژه اخوان و داروخانه خصوصی دکتر حق پناه در کاشان و داروخانه دکتر شکاری در آران و بیدگل است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: مراکز مورد توافق برای تزریق نیز شامل بیمارستان‌های شهید بهشتی، نقوی، واحد خدمات سرپایی بیمارستان یثربی، درمانگاه های شبانه روزی فقیه نراقی، گلابچی در کاشان و بیمارستان سیدالشهدا(ع) و درمانگاه امام خمینی(ره) در آران و بیدگل هستند.
دلاوری گفت: قبل از این طرح، تنها خدمات مورد اشاره در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا آران و بیدگل انجام می شد که این مشارکت مدیریت بیمه های پایه و بیمارستان یثربی و سایر مراکز بهداشتی و درمانی قابل تقدیر است.
وی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته، 167 مورد جدید مثبت کرونا در منطقه کاشان شناسایی شده اند که با این رقم، 29 هزار و 400 نفر از شهروندان به کووید 19 مبتلا شده اند.
دلاوری گفت: در این مدت، 55 بیمار جدید حاد تنفسی در فاصله سنی 10 تا 91 سال در بیمارستان‌های شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل بستری شده‌اند که مجموع بستری های بیماران حاد تنفسی به رقم 807 نفر رسید که 54 نفر آنها به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده اند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، گفت: تعداد پذیرش بستری موقت در مراکز ریفرال کرونا امروز به رقم دو هزار و 43 نفر رسیده و متاسفانه در 48 ساعت گذشته هشت نفر از مبتلایان فوت شده‌اند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300259/آغاز-همکاری-بیمه‌های-پایه-برای-بستری-موقت-بیماران-کرونایی
بستن   چاپ