پیام سپاهان
امام جمعه مهاباد: دسترسی آزاد به اینترنت مطالبه همه مردم است
جمعه 8 مرداد 1400 - 15:14:12
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی افزود: بسیاری از مشکلات خانوادگی و قضایی در فضای مجازی اتفاق افتاده که هیچ گونه نظارتی در آن توسط دستگاه های اجرایی وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه هیچ وقت محدود کردن مردم موفقیت آمیز نبوده، ادامه داد: ساماندهی و نظارت بر فضای مجازی برای جلوگیری از فریب جوانان، توهین و افترا و نا امنی امری اجتناب ناپذیر است.
امام جمعه مهاباد با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی نیاز به نظارت و فرهنگ سازی دارد، اظهار اشت: فیلتر کردن و محدودسازی دسترسی به اینترنت در زمان های گذشته نشان داده که هیچ کدام راه حل مناسبی برای حل موضوع نیست.
ماموستا امامی با اشاره به برگزاری المپیک توکیو و آرزوی موفقیت برای کاروان ورزشی کشورمان گفت: ورزشکار اهل کشور الجزایر با عدم حضور در مسابقه با نماینده رژیم صهیونیستی برای همیشه قهرمان ماند و مورد استقبال باشکوه ملت خود قرار گرفت که جای قدردانی دارد.
وی همچنین ضمن ابزار نگرانی از شیوع دوباره کرونا نیز بیان کرد: برای جلوگیری از همه گیری و کنترل مرگ و میر ناشی از این بیماری ضروری است همه سالمندان طبق اولویت بندی های انجام شده، نسبت به دریافت واکسن اقدام کرده و زمینه سلامت خود و اطرافیان را فراهم کنند.
وی اضافه کرد: فرصت تزریق رایگان واکسن کرونا فراهم شده و مردم ما از این نعمت در راستای سلامت جامعه باید بیشتر استفاده کنند.
به گزارش ایرنا، طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» ابتدا در هفت تیر سال جاری به مجلس ارائه، اما به دلیل مخالفت تعداد زیادی از نمایندگان مجلس و مردم و کاربران فضای مجازی، از دستور کار مجلس خارج شد.
طرح "صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی" در شش فصل و 37 ماده تنظیم شده است.
از نگاه نمایندگان مخالف، هدف این طرح اعمال محدودیت است نه مدیریت اما در مقابل نمایندگان موافق، هدف آن را ساماندهی فضای مجازی مطرح کرده‌اند.
طرح «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی»، دوباره در دستور جلسه این هفته مجلس قرار گرفت.
برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی ستاد اقامه نماز کشور خطبه ها

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300255/امام-جمعه-مهاباد--دسترسی-آزاد-به-اینترنت-مطالبه-همه-مردم-است
بستن   چاپ