پیام سپاهان
سپاهان مقابل حریف سرسختی قرار دارد / جایگاه ذوب‌آهن ظلم به فوتبال است
جمعه 8 مرداد 1400 - 01:57:51
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درخصوص بازی‌های حیاتی و تاثیرگذار نمایندگان اصفهان برای قهرمانی و بقا در هفته‌آخر لیگ برتر گفت: برای مشخص شدن تکلیف قهرمان فصل، باید منتظر بازی پرسپولیس-پیکان و استقلال-سپاهان باشیم. بازی پرسپولیس با پیکان برای اینکه بتوانیم قهرمان را پیش بینی کنیم منطقی‌تر خواهد بود، چرا که پرسپولیس تنها با یک تساوی و برد مقابل پیکان می‌تواند فاتح لیگ شود و این نتایج دور از ذهن نیست، بازی منطقی و متعادل پیش‌روی پرسپولیس است و احتمال قهرمانی‌شان بیشتر خواهد بود.
او درباره شرایط این فصل سپاهان افزود: سپاهان امسال بسیار خوب بوده و نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرد، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در حد خودش بسیار ارزشمند است، آن‌ها با حضور مربی بومی خودشان بازی‌های چشمگیری را به نمایش گذاشتند و از نظم و انضباط بالایی در زمین برخوردار هستند.
ذوالفقارنسب در پاسخ با این سوال که می‌توان در هفته آخر برای قهرمانی شاهد معجزه بود، اظهار داشت: هر کسی بر اساس منطق خودش فکر می‌کند، فوتبال را تا این اندازه بی در و پیکر نمی‌بینم که تیمی مانند پرسپولیس حریف معمولی خودش را دست کم بگیرد و نتواند مقابلش بایستد، در طرف مقابل تیم استقلال هم با خوردن یک گل مقابل حریفانش باید پاسخگوی هواداران بسیار زیادی باشد، دیدار سپاهان سخت‌تر و حساس‌تر خواهد بود.
این کارشناس فوتبال ادامه داد: این اتفاق احتمال کمتری دارد، اما در فوتبال هر چیزی امکان‌پذیر است و باید دید در هفته پایانی معجزه‌ای رخ می‌دهد یا پیش‌بینی‌های منطقی‌تر درست از آب در می‌آید.
ذوالفقارنسب درخصوص وضعیت دیگر نماینده اصفهان که برای بقا تلاش می‌کند گفت: تیم فوتبال ذوب آهن در دو سال گذشته نوسانات زیادی را تجربه کرده و تغییرات زیادی در کادر مدیریتی و فنی‌شان ایجاد شده، این تیم با توجه به شرایطی که همیشه داشته باید در حداقل نیمه بالایی جدول قرار داشته باشد، ولی حالا برای نیفتادن می‌جنگد و این مسئله جای تامل زیادی دارد.
او در ادامه خاطرنشان کرد: ظلم به فوتبال است که باشگاهی با این همه قدمت، توانمندی و هواداران خوب در این شرایط قرار بگیرد امیدوارم با ارائه یک بازی حساب‌شده بتواند در لیگ برتر بمانند، انتخاب‌های غیر تخصصی و سفارش‌شده در سمت‌های مدیریتی و فنی باعث به هم ریختن ساختار ذوب‌آهن شده است.
این کارشناس فوتبال با بیان این نکته که تیمی که شایسته‌تر است در لیگ می‌ماند یادآور شد: بازی ذوب آهن و مس رفسنجان با توجه به اینکه در اصفهان نیز برگزار می‌شود می‌تواند متفاوت باشد، آن‌ها می‌توانند در خانه خودشان با انجام بازی منطقی سوار بر بازی شوند و با پیروزی مقابل مهمان شان در لیگ بمانند.
ذوالفقار نسب افزود: از طرفی دیدار سایپا برابر تراکتور که برای آسیا می‌جنگد هم از جذابیت‌های فوتبال است، چرا که نتیجه یک مسابقه چند این نقش را ایفا می‌کند. امیدوارم در پایان تیمی که شایستگی بیشتری دارد در لیگ بماند.
انتهای پیام/ص

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300128/سپاهان-مقابل-حریف-سرسختی-قرار-دارد---جایگاه-ذوب‌آهن-ظلم-به-فوتبال-است
بستن   چاپ