پیام سپاهان
کرونا100 میلیارد تومان خسارت به باشگاه‌های لرستان وارد کرد
جمعه 8 مرداد 1400 - 01:55:08
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازخرم آباد، علیرضا معتمدی مسئول امور باشگاه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌های ورزشی، باشگاه داران لرستان را بیش از 100 میلیارد تومان متضرر کرده است.
علیرضا معتمدی افزود: 856 باشگاه مجاز ورزشی در لرستان وجود دارد که بیش از 40 درصد آن‌ها باشگاه بدن سازی است و رشته‌هایی همچون آمادگی جسمانی و ایروبیک بانوان در جایگاه بعدی قرار دارند.
او ادامه داد: بعد از این رشته ها، رشته‌های رزمیِ کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ و ووشو و همچنین رشته‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، کوهنوردی، ژیمناستیک و سوارکاری بیشترین تعداد باشگاه‌های ورزشی را در لرستان دارند.
مسئول امور باشگاه‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان لرستان خسارات وارد شده به این باشگاه‌ها را قابل توجه ارزیابی و تصریح کرد: متاسفانه تسهیلات کرونایی تاکنون فقط در 2 مرحله به باشگاه داران استان پرداخت شده است.
معتمدی افزود: از 856 باشگاه ورزشی لرستان، صاحبان 483 باشگاه ثبت نام اولیه را برای دریافت تسهیلات کرونایی انجام داده اند و فهرست متقاضیان به وزارت ورزش و جوانان و پس از آن به وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.
او با اشاره به این که از کل ثبت نام کنندگان متقاضی دریافت تسهیلات کرونایی، درخواست مالکان 230 باشگاه تایید شده است، گفت: سقف تسهیلات پرداختی به باشگاه داران لرستان از 80میلیون تا یک میلیارد تومان تعین شده است که بانک‌ها موظف به پرداخت آن هستند.
انتهای پیام/ر

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300119/کرونا100-میلیارد-تومان-خسارت-به-باشگاه‌های-لرستان-وارد-کرد
بستن   چاپ