پیام سپاهان
تا آخرین ثانیه‌های لیگ باید فشار را تحمل کنیم
جمعه 8 مرداد 1400 - 01:51:20
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن استکی مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار پایانی ذوب‌آهن در لیگ برتر برابر مس رفسنجان گفت: بعد از بازی با سپاهان کار کردن روی مسائل روحی و روانی تنها راه مناسب برای ریکاوری تیم بود، دیداری که بچه‌ها نمایش خوبی از خود ارائه دادند، اما متاسفانه به‌خاطر استرس و فشار زیادی که روی کل تیم بود، پس از، از دست رفتن پنالتی شرایط بدی در تیم حکم فرما شد، با این حال می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم، اما در نهایت شکست خوردیم.
او با اشاره به اینکه باز هم ماندن ذوب‌آهن در لیگ به هفته آخر کشیده شد افزود: امسال هم مانند سال گذشته ماندن‌مان در لیگ به بازی آخر کشیده شد و تا آخرین ثانیه‌های لیگ باید فشار را تحمل کنیم.
مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برد در دیدار فردا را هدیه‌ای برای هواداران و حامیان ذوب‌آهن دانست و اظهار داشت: تماشاگران در هفته‌های اخیر حمایت‌های زیادی از ما و بازیکنان داشته‌اند، امیدوارم فردا بتوانیم با انجام یک بازی خوب مناسب‌ترین نتیجه را به‌دست آوریم و هدیه خوبی به مردم اصفهان تقدیم کنیم.
او ادامه داد: از باشگاه ذوب‌آهن و هواداران به‌خاطر حمایت همه‌ جانبه‌شان از تیم تشکر و قدرانی می‌کنیم، دعای خیر هواداران باز هم همراه تیم باشد تا تیمی که نیم‌قرن سابقه حضور در ورزش ایران را دارد در لیگ برتر ماندگار شود و از فصل آینده تیم خوبی ببندد تا نتایج شایسته‌ای کسب کند.
استکی در پایان با اشاره به غایبان ذوب‌آهن مقابل مس گفت: قاسم حدادی‌فر به‌دلیل مصدومیت، شهاب گردان و میلاد جهانی هم به‌دلیل محرومیت قادر به همراهی ذوب‌آهن نخواهند بود.
انتهای پیام/ص

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300103/تا-آخرین-ثانیه‌های-لیگ-باید-فشار-را-تحمل-کنیم
بستن   چاپ