پیام سپاهان
پرچمدار دوطرفه جدید سامسونگ با قلم هوشمند به بازار می آید؟
جمعه 8 مرداد 1400 - 01:40:01
پیام سپاهان - باشگاه خبرنگاران / تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ از فناوری دیجیتایزر الکترو مغناطیسی سری گلکسی نوت استفاده خواهد کرد.
به گزارش فون آرنا، اخیرا، یک منبع موثق از کره جنوبی و دو شرکت داخلی اعلام کرده اند که دوربین زیر نمایشگر سامسونگ Galaxy Z Fold 3 به هیچ وجه به اندازه دوربین جلو، معمولی نخواهد بود. همچنین قرار است، گوشی جدید سامسونگ قلم Ishan Agarwal داشته باشد.
بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ نسخه S Pen Fold Edition را برای Galaxy Z Fold 3 منتشر خواهد کرد. شرکت سامسونگ در توئیتی درباره گوشی جدید خود اعلام کرد: قلم گوشی سامسونگ گلکسی Z نازک است و می‌تواند مبتنی بر Active Electrostatic (AES) باشد. همچنین این گوشی جدید از فناوری دیجیتایزر الکترو مغناطیسی (EMR) سری گلکسی نوت استفاده خواهد کرد، زیرا دارای صفحه نمایش تاشو است. طبق گزارش‌های اخیر، S Pen Pro که در ژانویه در کنار Galaxy S 21 Ultra اعلام شده نیز با Z Fold 3 سازگار خواهد بود.

پیام سپاهان


شایان ذکر است بر خلاف تلفن‌های گلکسی نوت، انتظار نمی‌رود که Fold 3 دارای شکاف قلم باشد؛ آگاروال ادعا می‌کند: قرار است سامسونگ یک کیف Note Pack برای ذخیره قلم دیجیتال منتشر کند؛ که کیف‌های چرمی و سیلیکونی آن نیز در دسترس خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود بدنه‌های سیلیکونی و شفاف برای گلکسی Z Flip 3 با حلقه‌ها و بند‌ها به عنوان لوازم جانبی منتشر شوند.
قیمت S Pen Galaxy Z Fold 3 چقدر است؟
Galaxy S 21 Ultra اولین گوشی غیر نوت سامسونگ بود، که پیش بینی می‌شود از قلم پشتیبانی کند، اما قلم S که این شرکت به طور اختصاصی برای این گوشی ساخته بود، جداگانه با قیمت 40 دلار به فروش می‌رسید. به نظر می‌رسد Z Fold 3 با قلم عرضه نخواهد شد و مشتریان برای تهیه S Pen Fold Edition باید تا 50.39 پوند (69.28 دلار) اضافه تر هزینه کنند. افزون بر این پیش بینی می‌شود قیمت گوشی جدید سامسونگ در 11 آگوست در ایالات متحده بین 1599 تا 1699 دلار اعلام شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/300068/پرچمدار-دوطرفه-جدید-سامسونگ-با-قلم-هوشمند-به-بازار-می-آید؟
بستن   چاپ