پیام سپاهان
استاندار اصفهان :
بزرگترین خیانت ایجاد یاس و ناامیدی در دل جامعه است
پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 17:32:55
پیام سپاهان - اصفهان- استاندار اصفهان گفت: بزرگترین خیانت ایجاد یاس و ناامیدی در دل جامعه با سیاه نمایی و تخریب است.

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز پنجشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز در روستای مبارکه از توابع تیران و کرون افزود: بزرگ نمایی مشکلات و ایجاد ناامیدی در بین مردم جامعه ظلم و خیانت به نظام و کشور است.
وی بیان کرد: کارهای زیادی در وضعیت نابسامان اقتصادی، شیوع بیماری کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشمن صورت گرفت که نباید بر اساس سلیقه سیاسی و یا نظر شخصی آن‌ها را ضایع و مردم را نسبت به کشور و نظام ناامید کرد.
وی با بیان اینکه پروژه‌های مهمی در سطح استان اصفهان در این روزهای پایانی دولت در حال افتتاح است، تصریح کرد: روز شنبه در نایین پروژه‌های شرکت گاز با 150 میلیارد ریال هزینه افتتاح و روز یکشنبه سالن اجلاس سران اصفهان، آزاد راه و طرح های خدماتی دیگر در روزهای بعدی افتتاح می‌شود.
استاندار اصفهان یادآورشد: حجم بالایی از افتتاحیه‌ها را در این روزها داشته‌ایم و به دلیل کمبود زمان و تعدد فعالیت‌ها امکان حضور و برگزاری مراسم مفصل برای آن‌ها نبوده است.
وی با بیان اینکه برای گره گشایی از مشکلات جامعه تلاش‌های زیادی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: اگر این تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ایران برای دیگر کشورها اعمال می شد آنگاه نظام مدیریتی آنان تاکنون سقوط کرده بود اما به لطف مشارکت مردم و منویات رهبر معظم انقلاب شاهد تداوم فعالیت های نظام جمهوری اسلامی ایران در این شرایط سخت هستیم.
رضایی با بیان اینکه تیران و کرون یکی از شهرستان‌های مهم استان اصفهان است، تصریح کرد: توسعه اقتصادی در این منطقه برای رفاه و اقتصاد مردم نقش داشته و احداث این ایستگاه گاز سبب توسعه فعالیت‌های اقتصادی این منطقه خواهد شد.
وی با بیان اینکه مدیریت مصرف گاز ضرورت دارد، تصریح کرد: از اسراف و مصرف بالای انرژی باید خودداری کرد و زمینه‌ های استفاده‌ای بهینه و مدیریت منابع باید فراهم شود.
استاندار اصفهان با بیان اینکه سرمایه گذاری تنها در حوزه اخداث گلخانه ها صحیح نیست، اظهارداشت: باید در حوزه برندسازی و تولید محصولات دیگر نیز فعالیت شود و تنوع محصولات گلخانه ای از سبزی و صیفی به دیگر تولیدات لازم است.
کلنگ احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز همزمان با عید غدیرخم در روستای مبارکه از توابع تیران و کرون بر زمین زده شد.
این ایستگاه با ظرفیت 50 هزار متر مربع بر ساعت، گاز مورد نیاز بخش کرون از توابع تیران و کرون و سوخت مورد نیاز گلخانه‌داران این منطقه را تامین می‌کند.
تیران و کرون با بیش از 200 هکتار گلخانه جز شهرستان های مهم تولید محصولات گلخانه ای است که باید زیرساخت ها متناسب با شرایط توسعه پیدا کند.
برچسب‌ها
کشت گلخانه ای تیران وکرون گاز رسانی اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299991/بزرگترین-خیانت-ایجاد-یاس-و-ناامیدی-در-دل-جامعه-است
بستن   چاپ