پیام سپاهان
بهره برداری از مرحله اول بازار گل و گیاه ارغوان در اصفهان
پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 13:52:35
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد مجیری مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه محوطه سازی بازار گل و گیاه ارغوان، جزء طرح‌های شاخص کلان شهر اصفهان است که در چند مرحله تکمیل می‌شودگفت: مرحله اول این طرح شامل، سالن گل سر شاخه با 6 هزار و 4٠٠ متر مربع طول و سالن نهاده‌های کشاورزی با 2 هزار و 5٠٠ متر مربع طول است.
او افزود: در مراحل بعدی سالن گل‌های باغ و باغچه، سالن گل‌های آپارتمانی، ساختمان ماهیان زینتی و ساختمان پرندگان زینتی تکمیل خواهد شد.
مجیری گفت: برای ساخت سالن گل‌های سر شاخه، نهاده‌های کشاورزی، محوطه سازی، کلنگ زنی قسمت گل‌های باغ و باغچه، گل‌های آپارتمانی و سالن ماهیان زینتی بیش از 181 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده، که بخشی از آن‌ها به بهره برداری رسیده و مراحل ساختمانی بخش‌های دیگر نیز شروع خواهد شد.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه نزدیکی بازار گل و گیاه ارغوان به فرودگاه شهید بهشتی افزود: هدف از ساخت این مجموعه، ترویج فرهنگ هدیه دادن گل و صادرات به کشور‌های مختلف است.
انتهای پیام/م

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299963/بهره-برداری-از-مرحله-اول-بازار-گل-و-گیاه-ارغوان-در-اصفهان
بستن   چاپ