پیام سپاهان
برگزاری روز دوم کنکور سراسری کارشناسی ارشد در مهاباد
پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 13:51:23
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز مهاباد و نماینده عالی سازمان سنجش آزمون کشور در جنوب آذربایجان‌غربی گفت: امسال آزمون ارشد طی سه روز برگزار خواهد شد و 2 هزار و 500 داوطلب کنکور کارشناسی ارشد در این شهرستان در این سه روز با یکدیگر رقابت می‌کنند.
معروف خلیلی با اشاره به اینکه دیروز 164 داوطلب و امروز پنجشنبه هزار و 258 داوطلب و مابقی در روز جمعه به میدان رقابت می‌روند افزود: در این آزمون 56 درصد داوطلبان را آقایان و 44 درصد شرکت‌کنندگان را نیز بانوان تشکیل می‌دادند که با توجه به شرایط مقابله با کرونا با تمهیدات ویژه‌ای برگزار و تمام پروتکل‌های بهداشتی مطابق درخواست سازمان سنجش آزمون کشور در این رقابت رعایت شد.
او اضافه کرد: دانشگاه پیام نور مهاباد برای یازدهمین سال پیاپی به عنوان یکی از مراکز برگزاری آزمون سراسری کارشناسی ارشد در جنوب آذربایجان‌غربی تعیین شده است.
خلیلی بیان کرد: همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی برای شرکت‌کنندگان الزامی است.
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد دهه دوم شهریورماه در سایت این سازمان به اطلاع داوطلبان می‌رسد.
انتهای پیام/ج

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299959/برگزاری-روز-دوم-کنکور-سراسری-کارشناسی-ارشد-در-مهاباد
بستن   چاپ