پیام سپاهان
انبار احتکار 40 میلیارد ریالی خودرو در مهاباد کشف شد
پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 13:50:03
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


محمد جهین روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وصول اخبار و اطلاعاتی مبنی بر احتکار خودروهای فاقد پلاک توسط افراد سودجو و سوداگران بازار و به منظور برخورد با مجرمان و محتکران مراتب در دستور کار بازرسان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.
وی ادامه داد: در بازرسی از این انبار 26 دستگاه انواع خودرو سواری در مجموع به ارزش بیش از 40 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با اشاره به پلمب این انبار اظهار داشت: در همین راستا پرونده احتکار برای مالک خودروها تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
جهین با بیان اینکه متصدیان انبارهای سطح شهر موظف به ثبت‌نام در سامانه انبارها هستند، اضافه کرد: اگر واحدها نسبت به ثبت موجودی انبارهای خود اقدام نکنند، کالای آنان مشمول کالای قاچاق خواهد بود و در صورت ثبت انبار در سامانه، اگر رسید و حواله کالا ثبت نشود، کالای آنان احتکار محسوب و برابر قانون با آن برخورد می‌شود.
وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و اطلاع از وجود انبار کالاهای احتکار شده با شماره تلفن 124 و یا 42449974 تماس گرفته و موارد را گزارش کنند.
احتکار اقلام مورد نیاز مردم توسط عده‌ای سودجو از جمله مشکلات این روزهای کشور به شمار می‌رود و رصد اقلام موجود در انبار می‌تواند از این مشکل جلوگیری کند.
برچسب‌ها مهاباد وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی خودرو احتکار

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299952/انبار-احتکار-40-میلیارد-ریالی-خودرو-در-مهاباد-کشف-شد
بستن   چاپ