پیام سپاهان
سومین مرکز تجمیعی واکسن کرونا در نجف‌آباد افتتاح شد
پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 13:49:31
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، پیش از ظهر امروز سومین مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان و برخی مسئوولان سپاه و مدیران شهرستان نجف‌آباد در حسینیه فاطمه‌الزهرا لشکر 8 نجف‌اشرف افتتاح شد.
استاندار اصفهان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت ابراز داشت: از نجف‌آباد همیشه انتظار زیاد بوده و خواهد بود چرا که شهر فقاهت، علم و مردمان متدینی است.
پیشگامی و پیش‌قدمی مردم نجف‌آباد در انقلاب زبان‌زد خاص و عام است و در رعایت پروتکل‌ها و تزریق واکسن کرونا هم همین انتظار هست.
وی ابراز داشت: واکسناسیون یکی از بهترین راه‌های مقابله با بیماری کرونا است، حالا که نزدیک دو سال است با این بیماری و ویروس چموش و ناخوانده جامعه ما روبرو هستیم امیدواریم مردم با استقبال بیشتر برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند.
رضایی گفت: برای ساخت هر واکسن برکت حدود 200 هزار تومان هزینه شده و به صورت رایگان شهروندان آن را دریافت می‌کنند.

پیام سپاهان

علیرضا غیور رئیس شبکه بهداشت نجف‌آباد نیز در ادامه ابراز داشت: در شهرستان مجموعا 15 مرکز امر واکسناسیون کرونا را پیگیری و انجام می‌دهند، مرکز تجمیعی حسینیه فاطمه‌الزهرا که امروز افتتاح شد با دارا بودن 6 هزار متربع فضا قابلیت برقراری بیش از 50 تیم واکسیناتوری را برای خواهران و برادران دارد.
وی افزود: ای مرکز در اولین روز با فراخوان گره‌های هدف و تزریق واکسن ایرانی کوبرکت کار خود را آغاز کرد و در روزهای آتی نیز با فرخوان‌های ابلاغ شده به گروهای سنی و هدف دیگر امر واکسناسیون به شدت انجام خواهد شد.
غیور تصریح کرد: در کنار واکسن برکت از واکسن سینوفارم و آسترازانکا نیز استفاده می‌شود تا بتوان به همه گروه‌های هدف و تعریف شده تزریق را انجام داد.
رئیس شبکه بهداشت نجف‌آباد در پایان گفت: تا کنون حدود 38 هزار دوز واکسن در شهرستان نجف‌‌آباد تزریق شده که حدود 30 هزار دوز آن مرحله اول و 8 هزار دوز دوم و تقریبا 12 درصد گروه جمعیتی شهرستان است.

پیام سپاهان

پیام سپاهان

در ادامه مجتبی راعی فرماندار شهرستان نجف‌آباد ضمن تبریک دهه ولایت ابراز داشت: یکی از اعمال اعیاد مسلمین برآورده کرده حاجات مردم است که راه اندازی این مرکز تجمیعی در همین راستا بود. تامین امنیت و سلامت دو نعمت در جامعه است و تا وقتی آن را داریم قدر نمی‌دانیم.
وی ابراز داشت: با شیوع کرونا ستاد مقابله با کرونا شهرستان نجف‌آباد شکل گرفت و در کنار آن هم ستاد مردمی که با هم به رفع بیماری کرونا پرداختند.
راعی گفت: با بروز پیک پنجم و روند رشد بیماری، تخت‌های بیمارستان و بخش بستری کرونا از 60 به 130 عدد در شهرستان رسید، خود مراقبتی اولین اصل برای کنترل بیماری و تزریق واکسن در تکمیل آن است.
فرماندار نجف‌آباد عنوان کرد: همزمان با عید غدیر سومین مرکز تجمیعی راه‌اندازی شد و عوامل حاضر در انتخابات برای تزریق واکسن ایرانی برکت فراخوان شدند و بزودی نیز برای سایر گروه‌های هدف انجام خواهد شد.
وی در پایان گفت: باورهای غلط که در تزریق واکسن کرونا وجود دارد باعث استقبال کمتری شده که برگزاری کلاس‌های آموزشی و همین افتتاحیه‌ها باعث تشویق مردم برای مراجعه و تزریق واکسن می‌شود.
انتهای پیام/63109/ر30/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299948/سومین-مرکز-تجمیعی-واکسن-کرونا-در-نجف‌آباد-افتتاح-شد
بستن   چاپ