پیام سپاهان
پایداری جوی همراه با وزش باد عصرگاهی، پیش بینی هواشناسی برای اصفهان
پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 08:54:44
پیام سپاهان - اصفهان- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از امروز تا آخر هفته وضعیت جوی استان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری، از بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

آسیه آقایی صبج پنجشنبه به ایرنا اصفهان گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی به نسبت پایدار در سه روز آینده در سطح استان است و بر این اساس در بیشتر مناطق استان وضعیت جوی به‌صورت صاف تا قسمتی ابری در بعدازظهر وزش باد به نسبت شدید، در نیمه‌ شرقی همراه با گردوخاک محلی، کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: افزایش سرعت وزش باد در نیمه شرقی استان، از امروز بعد از ظهرتا جمعه شرایط باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا را در مناطق شرق و قسمت‌های مرکزی استان به وجود خواهد آورد.
وی خاطر نشان کرد: بیشینه‌ دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا 2 درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت و هوای کلانشهر اصفهان امروز و فردا صاف تا کمی ابری همراه با غبارصبحگاهی از بعدازظهر گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.
آقایی اضافه کرد: چوپانان با دمای 41 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و داران با دمای 16 درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

پیام سپاهان


پیام سپاهان


برچسب‌ها
سازمان هواشناسی کشور اصفهان سازمان هواشناسی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299877/پایداری-جوی-همراه-با-وزش-باد-عصرگاهی،-پیش-بینی-هواشناسی-برای-اصفهان
بستن   چاپ