پیام سپاهان
گرامیداشت مجازی عید غدیر در مساجد نطنز
پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 06:11:00
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


ایسنا/اصفهان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم در 63 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نطنز برنامه‌های فرهنگی و هنری، به صورت مجازی برگزار می‌شود.
عباسعلی جهانبانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از تجمع مردم در مراسم عید غدیر با همکاری 63 کانون فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نطنز، مراسم گرامیداشت عید غدیر به صورت مجازی برگزار می‌شود.
وی افزود: برنامه‌هایی که در این کانون‌ها برگزار می‌شود، شامل مسابقات کتابخوانی، طراحی، نقاشی، دل نوشته، مقاله نویسی، تهیه کلیپ و ... است که در فضای مجازی انجام می‌شود تا از هرگونه تجمع مردم جلوگیری شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز در شهرستان نطنز، تمام فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و واحدهای تابعه این اداره از طریق بسترهای فضای مجازی انجام می‌شود.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های گرامیداشت عید غدیر در شهرستان نطنز، برگزاری محفل شعری با همکاری انجمن شعر و ادب و یادمان نطنز با عنوان شمیم ولایت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299837/گرامیداشت-مجازی-عید-غدیر-در-مساجد-نطنز
بستن   چاپ