پیام سپاهان
ارسال 300 تانکر آبرسانی به خوزستان
پنجشنبه 7 مرداد 1400 - 06:07:51
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فعالیت سپاه و بسیج برای کمک به مردم خوزستان گفت: طرح غدیر برای تکمیل انتقال خطوط آب به خوزستان و اتصال 702 روستا به شبکه آب لوله کشی در حال انجام است.
وی افزود: عناصر و رسانه‌های رسانه ضد انقلاب تلاش بسیاری کردند که با تفرقه افکنی، جوسازی و توطئه میان مردم ایران جدایی بیندازند، اما ناکام ماندند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در سال آبی گذشته 53 درصد کاهش نزولات جمعی در سطح کشور داشته‌ایم و بسیاری از مناطق دچار کم‌آبی شده‌اند؛ این وضعیت در استان خوزستان با توجه به شرایط آب و هوا بیش‌تر بروز کرد و مشکلاتی برای مردم پیش آمد.
وی ادامه داد: از همان لحظه اول، سپاه و بسیج در سراسر کشور فعال شدند و یک برنامه قوی و منسجم برای کمک به حل مشکلات آب آشامیدنی در خوزستان آغاز کردند، در بخش انتقال و تکمیل خطوط انتقال آب، 702 روستا در حال تکمیل است و همچنین اعزام تانکر‌های سیار که بتوانند از مخازن آب‌گیری کنند و در مناطق و روستا‌ها آبرسانی کنند.
سردار سلیمانی یادآور شد: بخش دیگر، جمع‌آوری کمک‌های مردم در جهت تدارک تانکر‌های آب کوچک برای خانواده‌ها است که امروز در استان اصفهان 300 تانکر توسط سپاه جمع‌آوری شده است و به استان خوزستان و بخش‌هایی از استان اصفهان که دچار تنش آبی هستند منتقل می‌شود و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
وی توضیح داد: این تانکر‌ها برای استفاده خانواده‌ها است که با تانکر‌های سیار روزانه آب‌گیری می‌شوند و مورد استفاده آب شرب و بهداشتی قرار می‌گیرد.
سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان با بیان این که هیچ جدایی میان مردم خوزستان و اصفهان نیست، گفت: مردم دو استان مانند دوران دفاع مقدس منسجم و متحّد هستند و تا پایان مشکلات در کنار خوزستان می‌مانیم.
انتهای پیام/ص

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299816/ارسال-300-تانکر-آبرسانی-به-خوزستان
بستن   چاپ