پیام سپاهان
نمایش دموی آنریل انجین 5 روی ایکس باکس سری ایکس توسط کوالیشن
چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 19:29:24
پیام سپاهان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

زومجی / استودیو کوالیشن دو دمو با هدف نمایش قابلیت‌های آنریل‌ انجین 5 روی کنسول ایکس‌ باکس سری ایکس را منتشر کرد.
سال گذشته بود که با نمایش دموی فنیِ آنریل انجین 5 روی پلی استیشن 5، گیمرها توانستند چشم‌اندازی از جلوه‌های دیداری نهمین نسل از ویدیوگیم را در کنسول سونی ببینند. حالا بعد از یک سال، نوبت به مایکروسافت و استودیوی کوالیشن رسیده تا با خروجی گرفتن از Unreal Engine 5 روی قدرتمندترین کنسول موجود یعنی ایکس باکس سری ایکس، خودی نشان دهند!
تیم کوالیشن که طی سالیان اخیر با ساخت بازی‌های سری بازی Gears of War بین گیمرها شناخته می‌شود، 2 ویدیوی مختلف از اجرا و نمایش خروجیِ آنریل انجین 5 روی ایکس‌ باکس سری ایکس را منتشر کرده است. اولین ویدیو، یک دموی فنی با نام «آلفا پوینت» است که مثل همان دمو که سال گذشته روی پلی استیشن 5 نمایش داده شد، منطقه‌ای کوهستانی و غارمانند را نمایش می‌دهد که تابش نورهای سفید و طلایی خورشید روی ساختارش، یک فضای چشم‌نواز را پدیده آورده است.
دومین دمو اما به‌نمایش رندر شدن صورت و بدن یک کاراکتر، با تمام لباس‌ها و تجهیزاتش می‌پردازد. جزئیات پوست، مو، نحوه‌ی بازتاب نور از پوست صورت و بدن کنار جزئیات لباسی که این کاراکتر بر تن دارد، تصویرهایی چشم‌گیر و واقعا جذاب را ساخته‌اند.
لازم به‌ذکر است که هر دوی این ویدیوها براساس دسترسی‌زودهنگام (Early Access) شرکت کوالیشن به آنریل انجین 5، روی یک ایکس باکس سری ایکس اجرا و نمایش داده شده‌اند. به‌نظر می‌رسد که پروژه‌ی بعدی تیم کوالیشن، دنباله‌ای بر مجموعه‌ی Gears باشد. اگرچه براساس شایعات منتشر شده، کوالیشن ممکن است در حال ساخت یک بازی متفاوت نیز باشد. کوالیشن مدتی پیش رسما اعلام کرد که تمامی پروژه‌های آینده این استودیو با موتور گرافیکی آنریل انجین 5 تولید خواهند شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299654/نمایش-دموی-آنریل-انجین-5-روی-ایکس-باکس-سری-ایکس-توسط-کوالیشن
بستن   چاپ