پیام سپاهان
قیمت و مشخصات فنی پوکو X3 GT
چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 19:27:36
پیام سپاهان - گجت نیوز / گوشی پوکو X3 GT در آستانه‌ی معرفی قرار دارد و در ادامه می‌توانید تمامی اطلاعات و جزئیات فاش شده از پوکو ایکس 3 جی تی را مطالعه کنید.
گوشی پوکو X3 GT امروز به صورت رسمی رونمایی می‌شود اما اطلاعات زیادی از آن در چند مدت اخیر به بیرون درز کرده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
پس از عرضه موفقیت آمیز گوشی پوکو F3 GT در هند، حالا این شرکت آماده است تا از یک گوشی گیمینگ مقرون به‌صرفه‌ی دیگر رونمایی کند که ابتدا در کشور مالزی وارد بازار خواهد شد. این گوشی هوشمند پس از شایعات فراوان، امروز به صورت رسمی معرفی می‌شود اما قبل از اینکه اتفاق مذکور رخ دهد، می‌توانید به اطلاعات منتشر شده از آن نگاهی بیندازید.
اولین شایعات مرتبط با این گوشی در ماه مه انتشار یافت، جایی که برای اولین بار نام Poco X3 GT شنیده شد. پس از آن بود که متوجه شدیم این گوشی در واقع همان ردمی نوت 10 پرو است که تغییر نام پیدا کرده و با یک برند جدید قرار است در بازار مالزی توزیع شود.
مشخصات فنی گوشی پوکو X3 GT
مدتی قبل، رندرهای گوشی پوکو X3 GT نیز عرضه شد که تئوری‌ها و شایعات را تایید می‌کرد: ما با همان گوشی ردمی نوت 10 رو به رو بودیم. پوکو ایکس 3 دارای یک صفحه نمایش هول پانچ 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است و می‌توان انتظار داشت که از پنل آی‌پی‌اس LCD با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز استفاده نماید. یک محافظ گوریلا گلس نیز بر روی صفحه قرار گرفته تا آن را مقاوم‌تر کند.
دوربین اصلی این گوشی هوشمند، به صورت مستطیل شکل طراحی شده و شامل سه لنز می‌شود: یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، یک سنسور عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی. دوربین سلفی نیز در بالای صفحه نمایش به صورت هول پانچ قرار گرفته و 16 مگاپیکسلی است.
اما شاید جذابیت اصلی ایکس 3 در بخش سخت افزاری باشد. این گوشی از چیپست دایمنسیتی 1100 بهره می‌برد که یکی از پردازنده‌های پریمیوم مدیاتک به حساب می‌آید و تنها کمی ضعیف‌تر از دایمنسیتی 120 است که در گوشی قدرتمند پوکو F3 GT مورد استفاده قرار گرفته بود.
می‌توان انتظار داشت که این گوشی دارای 8 گیگابایت رم باشد و از حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهره ببرد. درگاه میکرو اس‌دی نیز در این نسخه وجود دارد و باتری آن 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی است. از دیگر ویژگی‌های گوشی پوکو X3 GT می‌توان به حسگر اثر انگشت، رابط کاربری MIUI 12.5 و اندروید 11 پیش فرض اشاره کرد.
رندرهای عرضه شده، رنگ‌های این گوشی را هم فاش کرده‌اند و به سه رنگ سبز، مشکی و سفید اشاره داشته‌اند اما در نهایت، شاید ایکس 3 رنگ‌های دیگری هم داشته باشد.
از آنجایی که گوشی فوق الذکر، در واقع همان ردمی نوت 10 پرو 5G است که تغییر برند داده، می‌توان انتظار داشت که با قیمت مشابه‌ای عرضه شود. نوت 10 پرو با قیمتی بین 230 الی 276 دلار وارد بازار شد و احتمالا ایکس 3 نیز قیمتی نزدیک به آن خواهد داشت. به‌زودی اطلاعات رسمی مرتبط با گوشی پوکو X3 GT منتشر می‌شود که آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299642/قیمت-و-مشخصات-فنی-پوکو-X3-GT
بستن   چاپ