پیام سپاهان
LG استخوان فامیل را دور انداخت
چهارشنبه 6 مرداد 1400 - 19:26:32
پیام سپاهان - سخت افزار / حتما خاطرتان هست که چند ماه پیش خط تولید گوشی‌های ال جی بسته شد و از آن تاریخ به بعد هیچ تلفن هوشمندی تحت برند ال جی تولید نشده است اما با وجود بسته شدن خط تولید گوشی‌های ال جی، چه بلایی بر سر فروشگاه‌های ال جی می‌آید؟ آنطور که پیداست فروش آیفون در فروشگاه LG رسما تایید شده تا تمامی کارشناسان دنیای تکنولوژی را متعجب کند.
چگونگی فروش آیفون در فروشگاه LG
بعد از بسته شدن خط تولید گوشی‌های ال جی، اولین چیزی که به ذهن همه می‌رسد، ورود سامسونگ و پر کردن فروشگاه‌های ال جی است. چرا که هر دو کارخانه در کشور کره جنوبی مستقر هستند و از قدیم مشهور بود که می‌گفتند گوشت همدیگر را می‌خورند اما استخون یکدیگر را دور نمی‌اندازند اما به گزارش خبرگزاری ZDNet، شرکت ال جی تایید کرده است که فروش گوشی هوشمند آیفون و سایر محصولات دیگر اپل در فروشگاه‌های خود را از ماه آینده میلادی آغاز خواهد کرد. ال جی و سامسونگ در سال 2018 توافق کردند که فقط تلفن‌های هوشمند خود را در فروشگاه‌های مرتبط با خود به فروش برسانند تا به توزیع کنندگان کوچک‌تر بازار لطمه‌ای وارد نشود. اما با این تصمیمی که شرکت ال جی اتخاذ کرده، مشخص نیست که چه بلایی بر سر توافق این سازمان‌ها می‌آید. آنطور که پیداست ال جی دست به کار شده و قرارداد جدیدی با سازمان تجاری فروشندگان تلفن هوشمند امضا کرده که طبق آن شرکت ال جی می‌تواند تلفن‌های تولید کنندگان دیگر گوشی‌های هوشمند را به فروش برساند.
علاوه بر فروش آیفون از ماه میلادی آینده، گفته می‌شود که ال جی تصمیم به فروش ساعت هوشمند و سایر محصولات دیگر اپل را نیز دارد. شرکت ال جی در مجموع 400 فروشگاه در کشور کوچک کره جنوبی دارد، بنابراین این اقدام می‌تواند تاثیر زیادی بر فروش محصولات اپل (به ویژه در خانه‌ی سامسونگ و ال جی) داشته باشد. گذشته از این‌ها، سامسونگ نیز در جبهه جدیدی در رقابت با اپل مشغول می‌شود و دیگر یکه‌ تاز بازار گوشی هوشمند کره جنوبی نخواهد بود. طبق قراردادی که اپل با ال جی بسته است، برای فروش هر گوشی هوشمند این شرکت 135 دلار به شرکت کره‌ای پرداخت خواهد شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299630/LG-استخوان-فامیل-را-دور-انداخت
بستن   چاپ