پیام سپاهان
1000 بسته معیشتی و 6000 پرس غذای گرم در رزمایش مواسات بسیج کارگری اصفهان توزیع شد
سه شنبه 5 مرداد 1400 - 10:18:35
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


گروه استان‌ها-رئیس بسیج کارگران و کارخانجات اصفهان از توزیع 1000 بسته معیشتی و 6000 پرس غذای گرم به مناسبت دهه ولایت و امامت در رزمایش مواسات بسیج کارگری اصفهان خبر داد. - اخبار استانها -
سرهنگ محمدعلی مهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان ، با اشاره به ابلاغ مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه مواسات و همدلی، اظهار داشت: به مناسبت دهه ولایت و امامت این رزمایش در تاریخ یکم مرداد ماه سال جاری در سطح کلیه حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات به اجرا در آمد.
وی افزود: در این رزمایش مبلغ 139 میلیون تومان به صورت نقدی از طرف کارخانجات کمک و بین نیازمندان و کارگران بی بضاعت توزیع شد.
رئیس بسیج کارگران و کارخانجات اصفهان با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و 368 میلیون تومان هم اقلام غیرنقدی توزیع شده، گفت: این اقلام شامل نذر قربانی گوسفند و توزیع بین نیازمندان و 6 هزار پرس غذای گرم ، 1000 بسته کمک معیشتی و تهیه جهیزیه به صورت کامل توسط بسیج کارگران و کارخانجات انجام گرفت.
توزیع غذای گرم توسط "مجموعه سفره دار جمعیت امام رضایی‌ها" در مناطق محروم+ تصاویر خدمتی از جنس کریمانه‌های کریم اهل بیت؛ توزیع غذای گرم میان نیازمندان شیراز در سالروز ولادت امام حسن (ع)
‌توزیع غذای گرم بین نیازمندان اردبیلی
سرهنگ مهرابی ادامه داد: در راستای کمک به محرومان برای ساخت و ساز نسبت به اعزام گروه‌های جهادی بسیج کارگری به مناطق محروم اقدام شد و این گروه‌ها برای بازسازی و مرمت خانه‌های محرومان و فقرا به مناطق محروم برای کمک به مردم اعزام شدند.
وی تصریح کرد: قرار است مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در تاریخ 7 مرداد ماه سال جاری برگزار شود و اقلام جمع آوری شده در مرحله بعد بین نیازمندان و کارگران بی بضاعت قشر کارگران استان اصفهان توزیع خواهد شد.
انتهای پیام/166‌/ ز

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299133/1000-بسته-معیشتی-و-6000-پرس-غذای-گرم-در-رزمایش-مواسات-بسیج-کارگری-اصفهان-توزیع-شد
بستن   چاپ