پیام سپاهان
کلید حل مشکلات ساختاری مجموعه‌های فرهنگی در دست شورای شهر
سه شنبه 5 مرداد 1400 - 10:18:14
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


ابراهیم عمرانی مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: در حال حاضر خانه‌های فرهنگی زیر نظر شهرداری فعالیت می‌کنند که اگر برون سپاری طبق الگو‌های مناسب انجام شود، نظارت بر عملکرد آن‌ها کاملا توسط نیرو‌های مردمی و انقلابی صورت خواهد گرفت.
او در ادامه درباره فعالیت‌های خانه انقلاب اسلامی و ولایت گفت: پیش از این برنامه‌های مفیدی همچون عصرانه‌های انقلاب، تریبون‌های آزاد و اردوی راهیان انقلاب که شامل زیارت مسجد مقدس جمکران و در ادامهٔ آن بازدید از کاخ سعد آباد و حسینیه جماران بود برگزار می‌شد، اما هم اکنون کرونا برنامه‌های حضوری را محدود کرده است و همه رویداد‌های فرهنگی شامل کارگاه‌ها، دوره‌های آموزشی و تحقیقات و پژوهش‌های انقلابی در بستر فضای مجازی صورت می‌گیرد.
مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت همچنین از جدید‌ترین رویداد این خانه به مناسبت دهه ولایت خبر داد و اضافه کرد: رویداد مجازی قلعه به مناسبت دهه ولایت برای سنین 1٠ تا 12 سال برگزار می‌شود.
عمرانی در ادامه صحبت هایش به معرفی پیشینه و مکان خانه انقلاب اسلامی و ولایت پرداخت و افزود: بقعه شیخ ابومسعود رازی از محدثان و مبلغان بزرگ تشیع به علت فعالیت‌های ارزنده‌ای که برای دعوت مردم اصفهان به تشیع داشت برای برپایی این خانه انتخاب شد، همچنین یکی دیگر از دلایل قرار گرفتن این مجموعه در بقعه شیخ ابومسعود، قرار داشتن خانهٔ آیت الله خادمی از مراکز تاثیر گذار انقلاب اسلامی، در این محور بود.
او در پایان به فعالیت پیشکسوتان، پیشگامان و نخبگان انقلاب اسلامی در این مجموعه اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های این خانه برای تحقیقات در اختیار همه پژوهشگران و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/ص

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299131/کلید-حل-مشکلات-ساختاری-مجموعه‌های-فرهنگی-در-دست-شورای-شهر
بستن   چاپ