پیام سپاهان
محصولی جدید دستاورد صنعتگرانِ مادر صنعت فولاد ایران
سه شنبه 5 مرداد 1400 - 07:43:36
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد امین یوسف زاده مدیر بخش نورد شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان گفت: جهادگران صنعت در سال تولید، پشتیبانی‌ها ومانع زدایی‌ها با تلاشی بی وقفه و توان داخلی و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های بخش فولادسازی و نورد، گرد سایز 50 با کاربرد در مصرف صنعت را تولید و روانه بازار کردند.
او خط نورد را در تامین این نوع فولاد آلیاژی کروم دار مجهز و خودکفا دانست و افزود: بیش از 4 هزار تن از این محصول مطابق با استاندارد‌های اروپایی تولید و به صنایع مس کرمان تحویل داده شد.
مدیر بخش نورد کارخانه ذوب آهن اصفهان از برنامه ریزی این کارخانه برای تولید گرد سایز 30 درکارگاه نورد 300 خبر داد و گفت: پیش از این صنعتگران این شرکت سایز‌های 60 و 80 از این نوع فولاد صنعتی کروم دار را هم تولید و روانه بازار کردند.
یوسف زاده، ظرفیت تولید ماهانه این محصول جدید را دراین این کارخانه بیش از 10 هزار تن اعلام کرد و افزود: تولید محصولات جدید با ارزش افزوده بالا و بی نیازی کشور از واردات این محصولات در شرایط تحریم، از مهمترین برنامه‌های شرکت سهامی ذوب آهن در سال جاری است.
ذوب‌آهن اصفهان اولین و بزرگترین کارخانه تولیدکننده فولاد ساختمانی و ریل در ایران و بزرگترین تولید کننده محصولات طویل در خاورمیانه است که با ظرفیت 3 میلیون و 600 هزارتن فولاد، انواع مقاطع فولادی ساختمانی و صنعتی را تولید می‌کند.
انتهای پیام/ص

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299065/محصولی-جدید-دستاورد-صنعتگرانِ-مادر-صنعت-فولاد-ایران
بستن   چاپ