پیام سپاهان
عضو هیئت مدیره سپاهان:
ورود به لیگ برتر فوتسال نیازمند زمان مناسب است
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 22:21:17
پیام سپاهان - ایسنا/اصفهان عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در خصوص ورود باشگاه سپاهان به لیگ برتر فوتسال گفت: باشگاه سپاهان قصد دارد در جهت حمایت از نیروهای بومی استان وارد عرصه فوتسال شود، البته ورود به لیگ برتر فوتسال نیازمند زمان مناسب است.

علی افضل در گفت و گو با ایسنا در خصوص شروع تمرینات تیم فوتسال سپاهان اظهار کرد: پیش از این نیز اعلام کرده بودیم که سپاهان قصد ورود به رشته فوتسال را دارد، از همین رو با توجه به برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد که چند جلسه تست از بازیکنان اصفهان انجام شود تا بتوانیم با شناخت بهتری از پتانسیل های موجود وارد عرصه فوتسال شویم.
وی افزود: در برخی از رسانه‌ها عنوان شده که ما قصد شروع تمرینات داریم که این موضوع صحت ندارد و بیشتر به دنبال جنبه تست گیری و شناخت پتانسیل‌های موجود هستیم.
مدیر فنی اصفهانی فصل گذشته مس سونگون که با این تیم قهرمان لیگ برتر شد، در خصوص اینکه سپاهان وارد لیگ برتر شده است یا خیر، تاکید کرد: ما از ابتدا اعلام کردیم که به دنبال ارتقا سطح فوتسال در سطح استان و استفاده از پتانسیل های بومی هستیم، اما اینکه بخواهیم از ابتدا وارد میدان بزرگ همچون لیگ برتر شویم ابتدا نیازمند تایید هیأت مدیره باشگاه است که این موضوع تا این لحظه عملی نشده و همچنین نیازمند زمان جهت بستن تیم است.
وی تصریح کرد: باید قبول کنیم که سپاهان نام بزرگی دارد و چنانچه قصد حضور در لیگ برتر را داشته باشیم نیازمند وقت و همچنین یارگیری صحیح هستیم که در این برهه زمانی چنین بسیار سخت است.
افضل گفت: امیدواریم بتوانیم در ادامه راه با نام سپاهان در راستای رشد و شکوفایی فوتسال استان و کشور کوشا باشیم و قدم‌های محکم و خوبی برداریم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299010/ورود-به-لیگ-برتر-فوتسال-نیازمند-زمان-مناسب-است
بستن   چاپ