پیام سپاهان
رویداد«بوتکمپ ملی اسمارتک»، توسط بسیج دانشجویی در اصفهان کلید خورد
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 23:11:28
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج دانشجویی اصفهان گفت: یکی از حوزه‌های موردنظر بسیج دانشجویی درراستای مسئله‌محوری تخصصی، حوزه علم و فناوری بود که دانشجویان بسیجی گامی نوین در احصاء مسائل حوزه هوش مصنوعی برداشتند. - اخبار استانها -
به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ،سیدهادی انوری در افتتاحیه «بوتکمپ ملی اسمارتک » در سازمان بسیج دانشجویی اصفهان با اشاره به فعالیت علمی و فناوری بسیج دانشجویی در چند سال اخیر اظهار داشت: طی سال‌های گذشته رویکرد حرفه‌ای نقش‌آفرینی و مسئله محوری تخصصی در بسیج دانشجویی دنبال می‌شود که دانشجویان مرتبط با بدنه این مجموعه در عرصه‌های مختلف جامعه می‌گردند و نظام مسائل گوناگون مردم، دانشجویان و جامعه را یافته و برای رفع آن دغدغه پیگیری می‌کنند.
وی ادامه داد: یکی از عرصه‌های مورد حمایت بسیج دانشجویی، عرصه علمی و فناوری بود که قاعدتا در همین عرصه هم دانشجویان بسیجی به‌ دنبال این بودند که دغدغه‌ها را احصا و بررسی کنند، علاوه‌ بر اینکه تاکید جدی حضرت آقا هم در بیانیه گام دوم بر بحث علم، پژوهش و فناوری بود و مجموعه بسیج دانشجویی خود را مخاطب خاص این تاکید می‌داند.
رئیس بسیج دانشجویی اصفهان در ارتباط با عامل انگیزه دانشجویان بسیجی برای ورود به حوزه هوش مصنوعی بیان کرد: بیانیه گام دوم و رویکرد مسئله‌ محوری مجموعه بسیج دانشجوییریال به دوستان ما این همت و انگیزه را داد که به یک حلقه مفقوده در حوزه آموزش ورود جدی داشته‌ باشند و امروز شاهد آن هستیم، دنیا در حال پیشرفت است و مرتبا تاثیر هوش مصنوعی بر قضایای مختلف را می‌بینیم.
وی افزود: دوستان ما در بسیج دانشجویی مجبور بودند به خاطر ورود به این عرصه در مرکزیت حضور پیدا کنند یا هزینه‌های خیلی سنگین در این حوزه پرداخت کنند و برنامه‌ریزی‌ها برای «بوتکمپ اسمارتک» چند ماه قبل شروع شد که امروز شاهد افتتاحیه این رویداد خیلی خوب و مهم هستیم و انشاالله از فردا برنامه آموزشی عزیزان با ساعات مشخص آموزش آغاز می‌شود.
انوری با اشاره به روند این رویداد بیان کرد: شرکت‌کنندگان در مسیر آموزشی ارزیابی شده و بعد از سپری کردن دوره‌ها به تیم‌های تخصصی دسته‌بندی می‌شوند تا به نظام مسائلی که در حوزه هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین دیجیتال احصا شده‌است، ورود کرده و به حل چالش‌ها بپردازند.
وی ادامه داد: انتظار داریم با بررسی‌هایی که از اعضای شرکت‌کننده در این رویداد و توانمندی‌های آنان انجام شده‌، اتفاقات خیلی خوبی ازطریق این تیم‌ها و عزیزان شرکت‌کننده رقم بخورد و در انتها این تیم‌ها از طرف دستگاه‌های رایزنی شده و تسهیل‌گرانی که به این حوزه وارد شده‌اند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.
هوش مصنوعی زبان فارسی را توسعه می‌دهدمدرسه "هوش مصنوعی" در قالب انستیتو تکنولوژی راه‌اندازی خواهد شدراه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری برای توسعه هوش مصنوعی رئیس بسیج دانشجویی اصفهان خاطرنشان کرد: انشاالله روزی را خواهیم دید که نظام مسائل در عرصه هوش مصنوعی که توسط تیم‌های ویژه این رویداد حل شده‌اند رونمایی شوند.
به‌گزارش تسنیم، رویداد ملی اسمارتک با همت دانشجویان بسیجی و حمایت بنیاد نخبگان، بسیج دانشجویی و برخی شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشجویی در اصفهان کلید خورد.
انتهای پیام/174/ ت

http://www.sepahannews.ir/fa/News/299004/رویداد«بوتکمپ-ملی-اسمارتک»،-توسط-بسیج-دانشجویی-در-اصفهان-کلید-خورد
بستن   چاپ