پیام سپاهان
23 میلیارد ریال نذورات قربانی در مهاباد جمع آوری شد
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 23:08:40
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


رحمان رشیدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: خیران این شهرستان 23 میلیارد ریال نذورات قربانی را به نیازمندان اهدا کردند که از این مبلغ 554 میلیون و 500 هزار ریال به صورت نقدی و 14 راس احشام سبک و سنگین و مابقی گوشت گرم بوده است.
رشیدی افزود: در روز عید سعید قربان 5 پایگاه جمع آوری شامل 4 مرکز نیکوکاری و کمیته امداد نذر‌های قربانی مردم نیکوکار در این شهرستان برپا شد.
این مقام مسئول اذعان کرد: هم اکنون 3 هزار و 280 خانوار زیر پوشش این نهاد هستند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نذر‌های قربانی خیران با اولویت خانوار‌های سالمند، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوار‌های دارای بیمار صعب‌العلاج توزیع خواهد شد.
او تصریح کرد: تا پایان دهه ولایت و امامت کمک‌های مردم شهرستان و خیران برای اطعام روز عید غدیر برای معلولان و جامعه‌ی هدف نیازمند این نهاد و موسسات خیریه تحت نظارت جمع آوری و توزیع خواهد شد.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ه) مهاباد با اشاره به روش‌های حامیان برای کمک به ایتام و محسنین خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه 3000333344 یا ثبت نام از طریق سایت اکرم امداد به آدرس Ekram.Emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد ایتام و محسنین را با کمک‌های خود زیر چتر حمایتی خود قرار دهند.
انتهای پیام / س خ 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/298997/23-میلیارد-ریال-نذورات-قربانی-در-مهاباد-جمع-آوری-شد
بستن   چاپ