پیام سپاهان
احداث و بازسازی 54 واحد مسکونی مددجویان آسیب دیده از زلزله پادنا
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 22:59:54
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: هشت میلیارد و 610 میلیون تومان اعتبار برای احداث و بازسازی 54 واحد مسکونی مددجویان آسیب دیده از زلزله پادنا، اختصاص یافت.
کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بهمن ماه سال گذشته زلزله شش و نیم ریشتری در عمق 10 کیلومتری سطح زمین در حوالی سی‌سخت در مرز استان‌های اصفهان و کهکیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد که در این حادثه 54 واحد مسکونی نیازمندان تحت حمایت در پادنای اصفهان تخریب شد که از این تعداد 44 مورد به طور کامل تخریب و 10 مورد نیاز به بازسازی دارد.
وی با اشاره به خدمات ستاد بحران این نهاد و مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افزود: با توجه به اعتبارات در دسترس، اولویت این ستاد کمک به احداث مسکن مددجویان حادثه دیده از زلزله اخیر است، مطابق با این اولویت‌ها و همکاری بنیاد مسکن برای احداث هر واحد مسکونی 80 میلیون تومان به صورت بلاعوض و 110 میلیون تومان نیز تسهیلات پرداخت خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، با اشاره به حمایت مددجویان در بازسازی خانه‌های حادثه اخیر، افزود: مبلغ 10 میلیون تومان کمک نقدی بلاعوض و 15 میلیون تومان تسهیلات برای بازسازی واحدهای مسکونی به خسارت دیدگان اهدا خواهد شد.
زارع در پایان با اشاره به روند پیشرفت ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی، گفت: همه تلاش خود را برای اتمام پروژه طبق برنامه زمانبندی شده و حداکثر تا پایان سال به کار خواهیم برد و در حال حاضر کمک‌های نقدی بلاعوض برای احداث 27 باب مسکن مددجویان پادنا پرداخت شده و مابقی نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.
کد خبر 509854

http://www.sepahannews.ir/fa/News/298971/احداث-و-بازسازی-54-واحد-مسکونی-مددجویان-آسیب-دیده-از-زلزله-پادنا
بستن   چاپ