پیام سپاهان
8 میلیارد و 610 میلیون تومان اعتبار برای احداث و بازسازی 54 واحد مسکونی مددجویان آسیب دیده از زلزله پادنا اختصاص یافت
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 22:59:40
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان با اشاره به اقدامات عمرانی برای 54 واحد مسکونی مددجویان آسیب دیده از زلزله پادنا، گفت: 8 میلیارد و 610 میلیون تومان اعتبار برای احداث و بازسازی 54 واحد مسکونی آنها اختصاص یافت. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، کریم زارع در جمع خبرنگاران با بیان گزارشی از وضعیت مددجویان آسیب دیده در زلزله پادنا، اظهار داشت: بهمن ماه سال گذشته زلزله 6/5 ریشتری در عمق 10 کیلومتری از سطح زمین در حوالی سی سخت در مرز استان‌های اصفهان و کهکیلویه و بویر احمد اتفاق افتاد.
وی افزود: 54 واحد مسکونی نیازمندان تحت حمایت در پادنای اصفهان در این زلزله تخریب شد که از این تعداد 44 مورد به طور کامل تخریب و 10 مورد نیاز به بازسازی پیدا کرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان خدمات ستاد بحران این نهاد و مساعدت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اعتبارات در دسترس، اولویت این ستاد کمک به احداث مسکن مددجویان حادثه دیده از زلزله اخیر است و مطابق با این اولویت‌ها و همکاری بنیاد مسکن برای احداث هر واحد مسکونی80 میلیون تومان بصورت بلاعوض و 110 میلیون تومان نیز تسهیلات پرداخت خواهد شد.
فعالیت گروه‌های جهادی در اصفهان؛ از زلزله سی‌سخت تا جشن بزرگ عید غدیر‌زمین‌لرزه 4 ریشتری حوالی ابوزیدآباد آران و بیدگل را لرزاند/ زلزله تاکنون خسارتی نداشته استتیم‌های امدادی استان فارس همچنان در حالت آماده‌باش/ خسارت مالی زلزله خشت در حال ارزیابی است وی ادامه داد: مبلغ 10 میلیون تومان کمک نقدی بلاعوض و 15 میلیون تومان تسهیلات برای بازسازی واحدهای مسکونی به خسارت دیدگان اهدا خواهد شد.
زارع با اشاره به روند پیشرفت ساخت و بازسازی واحدهای مسکونی، اظهار داشت: همه تلاش خود را برای اتمام پروژه طبق برنامه زمان‌بندی شده و حداکثر تا پایان سال به کار خواهیم برد و درحال حاضر کمک‌های نقدی بلاعوض برای احداث 27 باب مسکن مددجویان پادنا پرداخت شده و مابقی نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام/166/ ت

http://www.sepahannews.ir/fa/News/298970/8-میلیارد-و-610-میلیون-تومان-اعتبار-برای-احداث-و-بازسازی-54-واحد-مسکونی-مددجویان-آسیب-دیده-از-زلزله-پادنا-اختصاص-یافت
بستن   چاپ