پیام سپاهان
24 هزار نفر در مهاباد حداقل یک مرحله واکسن کرونا دریافت کرده‌اند
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 22:58:00
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


بهاء الدین حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد 17 هزار و 499 نفر از واجدین شرایط دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده و 6 هزار و 518 نفر نیز دُز دوم خود را پس از تکمیل فرآیند دُز اول تزریق کردند.
وی ادامه داد: واکسیناسیون کرونا در 2 پایگاه تجمیعی و 2 مرکز خدمات جامع سلامت شهری و همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی انجام شده و به زودی پایگاه خودرویی واکسیناسیون کووید-19 نیز راه اندازی خواهد شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: افراد بالای 60 سال که تاکنون برای دریافت دز اول واکسن خود مراجعه نکرده اند باید در اسرع وقت با ثبت نام در سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login و پس از دریافت پیامک، نسبت به تعیین زمان و مکان تزریق واکسن خود اقدام کنند.
حسینی گفت: شهروندان تا زمان واکسیناسیون جمعی جهت حفظ سلامت خود و خانواده پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست ها با آب و صابون به مدت 20 ثانیه را انجام داده و یاری رسان کادر بهداشتی درمانی شهرستان در کنترل بیماری کرونا باشند.
وی بیان کرد: واکسن‌های اختصاص یافته به شهرستان، قبل و پس از عملیات تزریق در سامانه‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور نمایندگان بخش‌های نظارتی، بهداشتی و درمانی ثبت و ضبط شده و همه دریافت‌کنندگان آن قابل رصد و پایش هستند.
به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از 400 نفر در مهاباد به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.
برچسب‌ها ویروس کرونا مهاباد آذربایجان غربی واکسیناسیون واکسن کرونا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/298963/24-هزار-نفر-در-مهاباد-حداقل-یک-مرحله-واکسن-کرونا-دریافت-کرده‌اند
بستن   چاپ