پیام سپاهان
به همت سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان؛
3 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اصفهان راه‌اندازی می‌شود
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 16:22:22
پیام سپاهان - اصفهان - سخنگوی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از راه‌اندازی سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در اصفهان به همت سپاه صاحب الزمان (عج) خبر داد.

سرهنگ علی قمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بر اساس توافق وزارت بهداشت و سازمان بسیج مستضعفین بخشی از واکسن کرونا در اختیار سازمان بسیج قرار گرفته است، اظهار داشت: بر این اساس به منظور تسریع در امر واکسیناسیون توسعه این مراکز با همت سپاه صاحب الزمان ( عج ) در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی صورت گرفته سه مرکز واکسیناسیون تجمیعی به همت سپاه صاحب الزمان ( عج ) در اصفهان راه‌اندازی می‌شود، اضافه کرد: به مناسبت میلاد امام هادی ( ع) و دهه ولایت نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون این سپاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان افتتاح می‌شود.
افزایش 30 درصدی ظرفیت واکسیناسیون در اصفهان
سخنگوی سپاه حضرت صاحب الزمان ( عج ) استان اصفهان گفت: با بهره برداری از این مراکز میزان واکسیناسیون روزانه در استان 30 درصد افزایش می‌یابد.
وی بابیان اینکه دو مرکز دیگر واکسیناسیون تجمیعی در مصلای نماز جمعه رهنان و دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر در محدوده ملک شهر بهره برداری خواهد شد، ادامه داد: این مراکز نیز طی روزهای آینده افتتاح خواهد شد.
خدمت خالصانه سپاه در طرح غربالگری کرونا
سرهنگ قمیان با بیان اینکه برای راه اندازی مراکز مذکور علاوه شهرداری‌ها، فولاد مبارکه و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همکاری داشته‌اند، ابراز داشت: با راه اندازی این مرکز روزانه بیش از سه هزار نفر افراد مشمول واکسینه خواهند شد که گام مهمی در راستای کنترل بیماری کووید 19 در شهر اصفهان خواهد بود.
وی تصریح کرد: بسیج و سپاه در همه اتفاقات کشور به میدان آمده و در خدمت مردم خواهد بود و از ابتدای شروع ویروس کرونا بسیجیان با تلاش خالصانه غربالگری در طرح شهید سیمانی و اقدامات دیگر را در زمینه مقابله با کرونا انجام داده‌اند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/298749/3-مرکز-تجمیعی-واکسیناسیون-کرونا-در-اصفهان-راه‌اندازی-می‌شود
بستن   چاپ