پیام سپاهان
مردم مهاباد اردستان 2 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 20:13:54
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه مهاباد از توابع اردستان با اشاره به تشکیل گروه یاوران سلامت و پشتیبانی از مردم در این بخش گفت: مردم نیکوکار این منطقه در یک سال اخیر افزون بر 2 میلیارد تومان کمک جمع آوری و در قالب بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع کرده‌اند.

حجت الاسلام احسان‌الله برزگرپیشه روز دوشنبه در نشست خبری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر 150 میلیون تومان زکات در بخش مهاباد جمع اوری شده است.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد کارگاه‌های کوچک و زودبازده خاطرنشان کرد: با همکاری آموزش و پرورش، مکان آموزشی به مساحت چهار هزار مترمربع و زیربنای 400 مترمربع در اختیار گرفته شده و با کمک نیکوکاران کار مرمت و بازسازی این مرکز برای تبدیل به کارگاه‌های قالی‌بافی و خیاطی با ظرفیت اشتغال 30 نفر در دست اقدام است.
به گفته وی، در مناسبت‌های فرهنگی و آیین‌های مختلف شاهد استقبال مردمی هستیم و با برنامه‌ریزی انجام شده در این روزها با کمک نیکوکاران در شهر مهاباد اطعام غدیر صورت خواهد گرفت.
امام جمعه مهاباد با بیان اینکه اصلاح الگوی کشت در منطقه با توجه به خشکسالی و کمبود منابع آب باید در دستور کار باشد، گفت: در این راستا برنامه‌ریزی دعوت از کشاورزان برای فرهنگ‌سازی اصلاح الگوی کشت و حرکت به سمت کشت گلخانه‌ای، پسته و زعفران در دستور کار قرار دارد.
وی به فرهنگ‌سازی حجاب با برگزاری مسابقات فرهنگی بین دانش‌آموزان مدارس اشاره کرد و افزود: در این زمینه مشوق‌هایی برای دانش‌آموزان دختر در نظر گرفته شده است.
حجت‌الاسلام برزگرپیشه با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی با خدمت در زمینه قرآن برای معلمان مدرسه‌های منطقه اردستان، زواره و مهاباد گفت: توانمندسازی معلمان قرآنی در دستور کار است تا این افراد بتوانند دانش آموزان بهتری را تربیت کنند.
وی به تشکیل شورای زکات در شهر مهاباد و 6 روستای این بخش اشاره کرد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر 150 میلیون تومان زکات در بخش مهاباد جمع‌آوری شده است.
شهر مهاباد با چهار هزار و 500 نفر جمعیت در 20 کیلومتری شمال غربی اردستان و این شهرستان با افزون بر 42 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.
برچسب‌ها
مهاباد اردستان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه بسته معیشتی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/298726/مردم-مهاباد-اردستان-2-میلیارد-تومان-به-نیازمندان-کمک-کردند
بستن   چاپ