پیام سپاهان
2 خبر کوتاه از استان اصفهان
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 21:08:34
پیام سپاهان - اصفهان_ ایرنا _ اختصاص 20 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستایی خور و بیابانک و کشف بیش از63 کیلوگرم تریاک در نایین، 2 خبر کوتاه از استان اصفهان است.

خور و بیابانک
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خور و بیابانک گفت: 20 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستایی این شهرستان اختصاص یافت.
علی ایزدی در گفت و گو با ایرنا افزود: اجرای سنگ کاری، جدول‌گذاری و کانیو، پیاده‌روسازی، زیرسازی و آسفالت معابر از جمله طرح‌های اجرا شده یا در دست اقدام است.
وی گفت: هزینه این طرح‌ها از محل اعتبارات سال99 بوده که با پیگیری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و همچنین مساعدت‌ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تامین شده است.
وی با اشاره به افزایش300 درصدی اعتبارات نسبت به سال 98 گفت: برای آسفالت معابر روستایی 42 تُن قیر رایگان و 9 هزار و 270 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است که آسفالت 14 هزار و 600 مترمربع از معابر روستاهای مهرجان، بیاضه، عروسان گلستان و ابراهیم آباد در حال انجام است.
ایزدی خاطرنشان کرد:برای ارائه این خدمت 42 تُن قیر رایگان در قالب تفاهمنامه سه‌جانبه عملیات آسفالت گرم معابر با مشارکت دهیاری اختصاص یافته که با پیگیری‌ بخشدار مرکزی شهرستان، هزینه پُخت، حمل و پخش آسفالت توسط دهیاری و شورای اسلامی تامین شده است.
سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خور و بیابانک افزود: از محل اعتبارات سال 99 عملیات زیرسازی 15 هزار مترمربع، پیاده‌روسازی 600 مترمربع، هشت هزار و 400 متر طول جدول، کانیو و 560 متر طول مالون سنگی و 380 مترمربع سنگ کاری اجرا شد.
شهرستان کویری خور و بیابانک در 420 کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است.
نایین
فرمانده انتظامی نایین گفت: در بازرسی از یک دستگاه سواری وانت بیش از 63‌ کیلوگرم‌ تریاک کشف شد.
سرگرد هادی کیان مهر در گفت‌ وگو با ایرنا افزود: این مقدار مواد که در خودرو جاسازی شده بود توسط ماموران انتظامی شناسایی و کشف و ضبط شد.
وی گفت: در این زمینه 2 سوداگر مرگ دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.
فرمانده انتظامی نایین، مواد مخدر را یک "ابَر آسیب" برشمرد و خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید بر فرزندان خود و دوستان آنها نظارت بیشتری داشته باشند تا از مبتلا شدن آنها به این آسیب و گرفتار شدن در دام اعتیاد پیشگیری کنند.
به گزارش ایرنا؛ روزانه افزون بر 25 هزار دستگاه خودرو از جاده‌های نایین عبور می‌کنند و گلوگاه شهید شرافت این شهرستان یکی از ایستگاه‌های مهم کشف کالای قاچاق و مواد مخدر در کشور است.
شهرستان نایین در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
برچسب‌ها
خور و بیابانک نایین مواد مخدر توسعه روستایی اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/298722/2-خبر-کوتاه-از-استان-اصفهان
بستن   چاپ