پیام سپاهان
تیم فوتبال سپاهان فاتح شهرآورد اصفهان شد
يکشنبه 3 مرداد 1400 - 23:36:39
پیام سپاهان - اصفهان- تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه 2 بر صفر توانست ذوب آهن اصفهان را شکست دهد.

به گزارش ایرنا، شهرآورد اصفهان بین تیم های فوتبال سپاهان وذوب آهن اصفهان ساعت 21 و 15 دقیقه یکشنبه شب از هفته بیست و نهم لیگ برتر درورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزارشد و در پایان این دیدار سپاهان با نتیجه 2 بر صفر پیرور میدان شد.
این دیدار درحالی برگزار شد که سپاهان برای رسیدن به صدر جدول و ذوب آهن نیز برای بقا در لیگ برتر و فرار از خطر سقوط تلاش می‌کردند. 
در ابتدای این دیدار هر 2 تیم تلاش زیادی را برای گلزنی انجام دادند و حملاتی را روی دروازه حریفان خود تدارک دیدند که تیم سپاهان توانست در دقیقه 46 توسط امید نورافکن به گل برسد.
تیم ذوب آهن برای جبران گل خورده تلاش زیادی کرد تا اینکه در دقیقه 68 صاحب ضربه پنالتی شد که وحید محمد زاده آن را به تیرک دروازه زد و این موقعیت خوب برای این تیم از دست رفت.
در ادامه تیم ذوب آهن برای زدن گل حملاتی را روی دروازه سپاهان تدارک دید که با ضد حمله و دفاع خوب سپاهان روبه رو شد و بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت‌های به دست آمده بهره ببرند تا اینکه تیم سپاهان در دقایق انتهای بازی توانست توسط رضا میرزایی به گل دوم خود برسد تا این بازی با پیروزی سپاهان به پایان رسید.
این دیدار را موعود بنیادی فرد با کمک فرهاد مروجی و مهدی عالیقدر ،شاهین یزدانی قضاوت کردند.
با این دیدار سپاهان با 62 امتیاز در مکان دوم و تیم ذوب آهن نیز با 26 امتیازدر رتبه چهاردهم لیگ برترباقی ماندند.
برچسب‌ها
ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان

http://www.sepahannews.ir/fa/News/298531/تیم-فوتبال-سپاهان-فاتح-شهرآورد-اصفهان-شد
بستن   چاپ