پیام سپاهان
مربی ذوب آهن اصفهان: بازیکنان ما استرس زیادی داشتند
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 00:12:29
پیام سپاهان - اصفهان- مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در بازی با سپاهان فشار زیادی روی بازیکنان ما بود و استرس زیادی در این بازی داشتند که به شکست منجر شد.

به گزارش ایرنا، حسن استکی شامگاه یکشنبه بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری افزود: استرس زیادی بازیکنان در روند کیفی تیم ما در این بازی تاثیر داشت و باعث شد درست عمل نکنیم.
وی با ابراز شرمندگی از هواداران ذوب آهن به دلیل حمایتشان از این تیم افزود: در این دیدار بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و موقعیت‌های خوب زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد.
وی اظهار داشت: تیم ما 2 گل در دقایقی که باید تمرکز داشته باشد خورد که باعث شد که بهم بریزیم و نتوانیم به درستی به وظایفان عمل کنیم.
استکی گفت: این موضوع به دلیل استرس زیاد تیم بود و حتی وحید محمد زاده که پنالتی زن خوب ماست به دلیل استرس توپش گل نشد و این فرصت خوب نیز سوخت.
وی تصریح کرد: از این که همه تیم‌ها که در لیگ بازی جوانمردانه انجام می‌دهند راضی هستیم و انشاالله هفته آخر بازی خوبی ارائه می‌دهیم و در لیگ برتر ماندگار خواهیم بود.
استکی افزود: از روز اول می‌خواستیم تیم ذوب آهن در لیگ برتربماند ، به کارمان زحمت و تلاش بازیکنان اعتقاد داریم و هفته آینده نتیجه خوبی خواهیم گرفت و در لیگ ماندگار خواهیم شد.
شهرآورد اصفهان بین تیم های فوتبال سپاهان وذوب آهن اصفهان ساعت 21 و 15 دقیقه یکشنبه شب از هفته بیست و نهم لیگ برتر درورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزارشد و در پایان این دیدار سپاهان با نتیجه 2 بر صفر پیرور میدان شد.
با این دیدار سپاهان با 62 امتیاز در مکان دوم و تیم ذوب آهن نیز با 26 امتیازدر رتبه چهاردهم لیگ برترباقی ماندند.
برچسب‌ها
ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال

http://www.sepahannews.ir/fa/News/298530/مربی-ذوب-آهن-اصفهان--بازیکنان-ما-استرس-زیادی-داشتند
بستن   چاپ