پیام سپاهان
نویدکیا: سه امتیاز سخت را کسب کردیم
دوشنبه 4 مرداد 1400 - 00:51:24
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مقابل تیم خوب ذوب آهن سه امتیاز سخت و پیچیده را کسب کردیم.

به گزارش ایرنا، محرم نویدکیا شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن اصفهان افزود: همان طور که پیش از این نیز گفته بودم بازی سخت و پیچیده ای بود و ذوب آهن نیم ساعت نسبت به تیم ما فوق العاده خوب بازی کرد و حتی چند خوب به دست آورد که می‌توانست برای ما مشکل ساز شود.
وی گفت: بعد از آن دقیقه 30 تا 45 وضعیت تیم ما بهتر شد و تا دقیقه 30 ما مرکز زمین و تک به تک هایمان را از دست دادیم و تیم ذوب آهن در این زمان خوب کار کرد و حقشان گل هم بود.
وی تصریح کرد: بعد ازآن تیم ما بهتر شد و به گل رسیدیم که ضربه گل ایستگاهی امید نورافکن شرایط تیم ما را بهتر کرد.
نویدکیا افزود: در نیمه دوم خوب بازی را شروع کردیم و فکر می‌کنم ذوب آهن در این زمان ناامیدانه بازی را شروع کرد.
وی گفت: ما بهتر می‌توانستم از دقیقه 75 از فضاهای که به ما می‌دادند استفاده کنیم و بیشتر سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و سه امتیاز خیلی خوبی بود که در این بازی کسب کردیم.
وی با بیان اینکه ارزش این سه امتیاز را آینده مشخص می‌کند گفت: هفته آینده با قدرت باز ی می‌کنیم و بقیه آن را اتفاقات فوتبال می‌سپاریم.
وی همچنین تصریح کرد: بازیکنان جایگرینش بهترین بازی‌ها را ارائه می‌دهند و با تمام وجود به تیمشان کمک می کنند که قابل ستایش هستند.
وی با قدرانی از اهالی رسانه به دلیل پوشش اخبار بازی های سپاهان گفت: این آخرین بازی در این فصل بود که در اصفهان انجام دادیم و ذوب آهن تیم فوق العاده خوبی است و این تیم با این شرایط نباید نامید باشد.
وی افزود: رقیب‌های ذوب آهن هفته آینده هر 2 بیرون خانه بازی دارند و این تیم می‌تواند با تمرکز بالا بازی کند و همه ما اصفهانی را با برد خود خوشحال کند.
شهرآورد اصفهان بین تیم های فوتبال سپاهان وذوب آهن اصفهان ساعت 21 و 15 دقیقه یکشنبه شب از هفته بیست و نهم لیگ برتر درورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزارشد و در پایان این دیدار سپاهان با نتیجه 2 بر صفر پیرور میدان شد.
با این دیدار سپاهان با 62 امتیاز در مکان دوم و تیم ذوب آهن نیز با 26 امتیازدر رتبه چهاردهم لیگ برترباقی ماندند.
برچسب‌ها
تیم فوتبال سپاهان اصفهان محرم نویدکیا

http://www.sepahannews.ir/fa/News/298529/نویدکیا--سه-امتیاز-سخت-را-کسب-کردیم
بستن   چاپ