پیام سپاهان
تجهیز چراغ‌های راهنمایی و رانندگی به سلول خورشیدی مجهز
شنبه 2 مرداد 1400 - 02:18:57
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهار کرد: خاموش بودن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی به دلیل نبودن برق و پشتیبانی اتفاق افتاده است.
او افزود: به دنبال مشکلات ناشی از خاموش شدن چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، پلیس راهور پیشنهاد تامین انرژی برق از راه سلول‌های خورشیدی و برق پشتیبان (ups) را مطرح کرد که امید است با اجرای این طرح‌ها، مشکلاتی از این دست در هیچ کجای استان تکرار نشود.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان به چشمک زن بودن این چراغ‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در برخی از ساعات روز شاهد حجم زیادی از ترافیک هستیم که برای روان شدن رفت و آمد، چراغ‌های راهنمایی و رانندگی به شکل چشمک زن در می‌آیند.
سرهنگ محمدی با اشاره به هرج و مرج‌های حاصل از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی بیان کرد: وجود 1400 تقاطع در شهر اصفهان، امکان قرار دادن افسر پلیس بر سر هر تقاطع را ناممکن می‌سازد؛ بنابراین از شهروندان محترم درخواست می‌شود نهایت همکاری را داشته و در چنین شرایطی مطابق قوانین و مقررات عمل کنند. همچین افراد توانمند در صورت نبودن افسر می‌توانند به همشهریان خود برای برقراری نظم یاری رسانند.
انتهای پیام/ی

http://www.sepahannews.ir/fa/News/297870/تجهیز-چراغ‌های-راهنمایی-و-رانندگی-به-سلول-خورشیدی-مجهز
بستن   چاپ