پیام سپاهان
تصویب طرح 13+5/ پیگیری اولویت‌های اصفهان با هم‌افزایی و هم‌صدایی نمایندگان مجلس و شورای شهر
جمعه 1 مرداد 1400 - 23:37:49
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مصطفی نباتی‌نژاد، منتخب مردم اصفهان در ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود از تصویب طرحی با عنوان 13+5 که مربوط به همکاری 5 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و 13 عضو شورای اسلامی شهر اصفهان می‌شود، خبر داد.

پیام سپاهان

منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان در این باره عنوان کرد: در اولین جلسه مشترک نمایندگان مجلس و منتخبان شورا قبل از شروع به کار رسمی، ایده‌ای که در بدو حضور در انتخابات دنبال می‌کردم، توسط رییس منتخبین مطرح و مورد استقبال نمایندگان شهرستان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و کارگروه مشترک موقتی هم مسؤول طراحی ساز و کار آن جهت نهایی‌سازی طرح شد‌.
وی بیان داشت: جزئیات دقیق طرح، پس از نهایی‌سازی و تصویب در جلسات ماهانه 13+5 توسط سخنگوی شورا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پیام سپاهان

نباتی‌نژاد تصریح کرد: در حین مراجعات مردمی و به واسطه عدم آگاهی از وظایف و اختیارات شورا و مجلس، بارها مشاهده کرده‌ام که مطالبه‌گری‌ها و درخواست‌ها جا به جا منعکس می‌شود و ما مکلّف به تسهیل‌گری هستیم.
منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان ابراز داشت: یک‌صدایی و هم‌افزایی از سمت منتخبان 13+5 جهت پیگیری اولویت‌های مرکز استان از نهادهای ملی و استانی، امری ضروری است که تاکنون مورد غفلت واقع شده است.
انتهای پیام/63119/ن10

http://www.sepahannews.ir/fa/News/297847/تصویب-طرح-13-5--پیگیری-اولویت‌های-اصفهان-با-هم‌افزایی-و-هم‌صدایی-نمایندگان-مجلس-و-شورای-شهر
بستن   چاپ