پیام سپاهان
نمایشگاه عکس شهدا در روستای ده زیار
جمعه 1 مرداد 1400 - 23:37:43
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سجاد افضلی دبیر برگزاری نمایشگاه شهدای مقاومت روستای ده زیار بخش چترود گفت: این نمایشگاه به مناسبت دهه امامت و ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر وبا 400 قطعه عکس شهدای والامقام برپا شد.
او افزود: عکس هایی از شهدای مدافع حرم ، مقاومت و دفاع مقدس که در جبهه‌های حق علیه باطل به مقام شهادت نائل آمدند، متشکل از چند غرفه عاشورا، شهدای مقاومت، شهدای روستای ده زیار، کودک و نوجوان، وصیت نامه‌های شهدا عکس شهدا ،کتاب‌هایی که از شهدا زندگینامه سردار شهید جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی دراین نمایشگاه در معرض دید قرارگرفت.
او تصریح کرد: هدف این نمایشگاه آشنایی نسل جوان، نوجوان ما با مکتب و سیره شهداست انشالله بتوانیم این نسل را با شهدا مانوس کنیم.
عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان نیزدراین نمایشگاه گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا به‌ویژه در مناسبت‌های مذهبی فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه و تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است.
او افزود: هشت سال دفاع مقدس سند افتخار و برگ زرینی است که همواره بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد و فریاد ظلم ستیزی جوانان برومند این مرز و بوم را به گوش جهانیان می‌رساند.
او تصریح کرد: شهدا با درک صحیح زمان و لبیک به ندای حضرت امام (ره) در راستای تحقق آرمان‌های اسلام از جان خود گذشتند و ما به عنوان وارثان آنان باید در زنده نگه داشتن نام و یادشان تلاش کنیم.
او بیان داشت: برپایی این نمایشگاه عکس یادآور روحیه ایثار، جهادگری، دوری از دنیاطلبی، خستگی ناپذیری و در میدان بودن رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
در این مراسم حجت الاسلام فخرالدین مهدوی خانوکی پیرامون شهدای طلاب همچون شهید سید محمود اسدی و شهید علی زنگی آبادی روایتگری کرد.
انتهای پیام/ح

http://www.sepahannews.ir/fa/News/297846/نمایشگاه-عکس-شهدا-در-روستای-ده-زیار
بستن   چاپ