پیام سپاهان
نمایندگان مجلس به کمک منتخبین شورا آمدند
جمعه 1 مرداد 1400 - 23:35:47
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان علی صالحی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اولین جلسه مشترک نمایندگان مجلس و نمایندگان منتخب شورای شهر، اظهار داشت: در این جلسه ضمن بیان دیدگاه‌های طرفین در رابطه با موضوعات مختلفی صحبت شد.
سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: موضوعاتی از جمله مسائل شهری، استانی و بخش‌هایی که نمایندگان مجلس می‌توانند به منتخبان شورای شهر کمک کنند و همچنین بخش‌هایی که نمایندگان منتخب شورا به نمایندگان مجلس بکنند سخن به میان آمد.
وی با بیان اینکه مقرر شد کمیته‌ای متشکل از نمایندگان طرفین تشکیل شود، گفت: این دو گروه منتخبان مجمع نیروهای انقلاب هستند و قرار شد جلسات مشترک ماهانه‌ای در مسیر هماهنگی و هم افزایی 13 منتخب شورای شهر و 5 نماینده مردم شهر اصفهان در مجلس برگزار شود.
صالحی ادامه داد: بنا است این جلسات دستور جلسه مشترکی داشته باشند که حول محور مهم‌ترین موضوعات کلانشهر اصفهان در حوزه وظایف نمایندگان مجلس و نمایندگان شورای شهر و مدیریت شهری باشد.
سخنگوی ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: موضوعاتی از جمله آب، محیط زیست و اقتصادی شهر که از اولویت‌ها هستند در این جلسات مطرح خواهد شد و بعد از تشکیل ساز و کار و فرایند اجرایی آن حتما بر اساس اولویت‌های مسائل شهر و استان، موضوعات مورد بررسی و پیگیری مشترک قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/63125/ن10

http://www.sepahannews.ir/fa/News/297837/نمایندگان-مجلس-به-کمک-منتخبین-شورا-آمدند
بستن   چاپ