پیام سپاهان
طی ٩ ماه از آغاز فعالیت شعبه مجازی سپهر ارائه خدمات بانکی به 45 هزار نفر در سامانه «شمس» بانک صادرات ایران
جمعه 1 مرداد 1400 - 06:05:41
پیام سپاهان - شعبه مجازی سپهر (شمس) بانک صادرات ایران با عنوان سامانه پیشخوان مجازی خدمات الکترونیکی این بانک در 15 شهریور 1399 همزمان با شصت و نهمین سالروز تاسیس بانک صادرات ایران آغاز به کار کرد و تاکنون به 45 هزار درخواست برای بهره‌مندی از خدمات غیرحضوری بانک پاسخ داده شده است.
سامانه شمس بانک صادرات ایران هم‌جهت با رویکرد بانک برای تحول دیجیتال و راه‌اندازی شعب جدید و متناسب با نیازهای قرن پانزدهمی مشتریان، بخشی از وظایف ارائه خدمات غیرحضوری و برخط را به عهده دارد و مطابق با استانداردهای جهانی ارائه به روزترین خدمات بانکی و مالی را ادامه خواهد داد. این سامانه با مزیت کاربری آسان، سرعت و امنیت بالا، خدمات نوین بانکداری الکترونیکی را به مشتریان، از طریق اینترنت و به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌کند و ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها و رفت‌وآمد، آسودگی خاطر را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.
طی مدت فعالیت این سامانه، «افتتاح حساب»، «استفاده از خدمات الکترونیک کارت و همراه بانک»، «رفع سوء‌اثر چک»، «وام ازدواج و تهیه جهیزیه»، «فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی خدمات» در کنار «درخواست اینترنتی تسهیلات و تعهدات»، «دریافت دسته‌ چک»، و «ثبت‌نام در سامانه درخواست تعویق اقساط تسهیلات»، «پرداخت وام اقشار ویژه»، «درخواست برای کارت اعتباری همیاران سپهر» و «وام اشتغالزایی کمیته امداد و سازمان بهزیستی» از جمله خدماتی هستند که از طریق این سامانه به مشتریان ارائه شده است.
مشتریان برای ورود به این سامانه می‌توانند از طریق نشانی اینترنتیhttps://shams.bsi.ir به سامانه شمس (شعبه مجازی سپهر) متصل شده و خدمات بانکی خود را به صورت مجازی و با امنیت و آسودگی خاطر دریافت کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/297554/طی-٩-ماه-از-آغاز-فعالیت-شعبه-مجازی-سپهر-ارائه-خدمات-بانکی-به-45-هزار-نفر-در-سامانه-«شمس»-بانک-صادرات-ایران
بستن   چاپ