پیام سپاهان
محکومان مالی در اصفهان، چشم انتظار عیدانه قربان تا غدیر
پنجشنبه 31 تير 1400 - 09:54:14
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اسدالله گرجی زاده مدیر عامل ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به جشن گلریزان عید تا عید ستاد دیه استان اصفهان گفت: این طرح از عید قربان تا عید غدیر در استان اصفهان اجرا می‌شود.
او با بیان اینکه جشن گلریزان عید تا عید برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: خیران اصفهانی همواره برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در کشور پیشتاز بوده و انتظار داریم در این طرح نیز ستاد دیه استان را همراهی کنند.
مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر 700 زندانی جرایم غیر عمد استان اصفهان در انتظار نگاه مهربان خیران برای آزادی در جشن گلریزان عید تا عید هستند، اضافه کرد: بدهی این زندانیان 750 میلیارد تومان است.
گرجی زاده با اشاره به اینکه در سال گذشته با کمک خیران و گذشت شکات 677 زندانی جرایم غیرعمد با 220 میلیارد تومان بدهی از بند رهایی یافتند، ابراز داشت: 60 درصد از این بودجه از محل رضایت شکات تأمین شده است.
او با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 215 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بالغ بر 87 میلیارد تومان از بند رهایی یافته‌اند، گفت: برای این زندانیان نیز 63 درصد از بودجه از محل رضایت شکات تأمین شده است.
مدیر عامل ستاد دیه استان اصفهان با بیان اینکه در برنامه یک شهر ضیافت ماه مبارک رمضان نیز مردم استان اصفهان پرداخت 24 میلیارد تومان کمک نقدی را تقبل کرده‌اند، عنوان کرد: تاکنون 15 میلیارد تومان از این کمک وصول شده است.
گرجی زاده اضافه کرد: شهروندان می‌توانند برای مشارکت در پویش مردمی جشن گلریزان عید قربان تا عید غدیر کمک‌های خود را به شماره حساب 0105506370007 و شماره کارت 6037991899854321 بانک ملی به نام ستاد دیه استان اصفهان واریز کنند.
انتهای پیام/ص

http://www.sepahannews.ir/fa/News/297433/محکومان-مالی-در-اصفهان،-چشم-انتظار-عیدانه-قربان-تا-غدیر
بستن   چاپ