پیام سپاهان
کرونا در اصفهان به وضعیت خیلی بحرانی رسید
پنجشنبه 31 تير 1400 - 09:52:41
پیام سپاهان - صاحب نیوز/ در آخرین به‌روز رسانی رنگ بندی کرونایی نقاط مختلف کشور، بیشتر شهرها قرمز شدند و در استان اصفهان نیز تنها هشت شهر به این رنگ بحرانی درنیامده‌اند و مابقی همگی قرمز شده‌اند.
آخرین وضعیت کرونا در کشور با به‌روز رسانی اپلیکیشن ماسک اعلام شد. مطابق رنگ بندی منتشر شده اکثر نقاط ایران رنگ قرمز به خود گرفته است که نشان دهنده شرایطی بحرانی در سطح کشور است.
طبق این رنگ بندی همه شهرستان‌های استان اصفهان به غیر از هفت شهرستانِ برخوار، مبارکه، خوانسار، فریدونشهر، بوئین میاندشت، چادگان و دهاقان به رنگ قرمز درآمده‌اند و تنها این هفت شهرستان به رنگ نارنجی هستند و تنها شهرستان خور و بیابانک به رنگ زرد باقی مانده است.
در بین شهرستان‌های قرمز استان، اصفهان، اردستان، کاشان و نطنز تیره‌تر از بقیه هستند که نشان دهنده بحرانی بودن وضعیت در این مناطق است.
آرش نجیمی، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار نامه استاندار اصفهان مبنی بر پیشنهاد تعطیلی اصفهان مانند تهران و کرج به منظور تعدیل شرایط کرونایی این استان، از عدم پاسخ و توجه مسئولان به این پیشنهاد انتقاد کرده و نوشته است: «اصفهان شرایط بحرانی دارد بحرانی‌تر از بسیاری از شهرهای دیگر»

پیام سپاهان


http://www.sepahannews.ir/fa/News/297422/کرونا-در-اصفهان-به-وضعیت-خیلی-بحرانی-رسید
بستن   چاپ