پیام سپاهان
انحصاری جید ریموند برای پلی‌استیشن 5 یک بازی آنلاین خواهد بود
پنجشنبه 31 تير 1400 - 08:49:07
پیام سپاهان - گیم فا / به گفته‌ی یک نشریه‌ی ایتالیایی که اعضای استودیوی جید ریموند (Jade Raymon) را به عنوان منبع ذکر کرده، انحصاری جدید این بازی‌ساز کارکشته برای پلی‌استیشن 5، یک اثر آنلاین سرویس‌محور خواهد بود.
اوایل امسال بود که ریموند، تهیه‌کننده‌ی با سابقه‌ی سری Assassin’s Creed و استودیوی الکترونیک آرتس موتیو (EA Motive)، گوگل را پس از تصمیم برای تعطیل کردن استودیوهای داخلی استدیا ترک کرد. استودیوی جدید او یعنی هیون اینترتینمنت (Haven Entertainment Studios)، در مونترال کانادا تاسیس شده و اولین آی‌پی آن‌ها یک انحصاری برای سونی و کنسول پلی‌استیشن 5 خواهد بود.
با استناد بر Linkedin، هیون همین حالا هم چندین توسعه‌دهنده‌ی کارکشته از صحنه‌ی مونترال را استخدام کرده است. در این میان می‌توان به نام‌هایی مثل سباستین پیول (Sebastien Pule)، تهیه‌کننده‌ی اسبق Assassin’s Creed و کری می (Corey May)، کارگردان هنری Watch Dogs، اشاره کرد. ریموند پیش از این چندین بار به این موضوع اشاره داشته که احتمالا بازی بعدی‌اش یک تجربه‌ی آنلاین سرویس‌محور خواهد بود.
او ماه گذشته گفت که نه توسعه‌دهندگان، بلکه هواداران در تعیین محتوای آینده‌ی یک بازی نقش خواهند داشت: «حرکت بسیاری از فرنچایزهای بزرگ دنیای بازی‌های ویدیویی مثل Grand Theft Auto و Rainbow Six از بازی‌های AAA به مدل‌های سرویس‌محور، قدم بزرگی برای این تعامل دو-جانبه بود. امروزه برای نگه داشتن تمرکز مخاطبان، به قدرت شبکه نیاز دارید. محتوای بازی باید برای بازی‌بازان مهم باشد. چگونه از مهم بودن این محتوای مطمئن خواهید شد؟ باید کاری کنید که آن‌ها برای محتوای بازی تصمیم بگیرند.»
ریموند پیش از این بیشتر به خاطر کار در یوبی‌سافت مونترال (Ubisoft Montreal) بین سال‌هایی 2004 تا 2010 شناخته می‌شود. او پس از ان در سال 2010 به تاسیس استودیوی یوبی‌سافت تورنتو کمک کرد. استودیویی که در نهایت دست به ساخت بازی Splinter Cell: Blacklist زد. پس از آن شاهد پیوستن ریموند به الکترونیک آرتس موتیو بودیم که مسئول توسعه‌ی بازی Star Wars: Squadrons است.
*تصویر تزیینی است

http://www.sepahannews.ir/fa/News/297414/انحصاری-جید-ریموند-برای-پلی‌استیشن-5-یک-بازی-آنلاین-خواهد-بود
بستن   چاپ