پیام سپاهان
به دنیا آمدن نوزاد عجول در آمبولانس
پنجشنبه 31 تير 1400 - 00:26:54
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، غفور راستین رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان اصفهان با اشاره به به دنیا آمدن نوزاد عجول در خودروی آمبولانس اصفهان در بامداد امروز گفت: به دنبال تماس با اتاق فرمان 115 اصفهان مبنی بر شروع درد‌های زایمان مادر باردار در ساعت پنج بامداد امروز بلافاصله آمبولانس از پایگاه 2183 شهرستان اصفهان به محل اعزام شد.
او افزود: پس از انتقال مادر باردار به داخل آمبولانس، مراحل زایمان آغاز شد که با تلاش پرسنل شیفت آقایان میلاد صادقی و محمدحسین نبی در سلامت کامل نوزاد به دنیا آمد.
رئیس مرکز اورژانس استان اصفهان اصفهان اضافه کرد: مادر و نوزاد برای مراقبت‌های تکمیلی به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شدند.
واژگونی سمند در محور تیران - فریدن
او در ادامه به حادثه ترافیکی امروز در محور تیران – فریدن نیز اشاره کرد و ابراز داشت: این حادثه ساعت 11و 13 دقیقه امروز به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد.
راستین با اشاره به اینکه این حادثه ترافیکی به دنبال واژگون شدن سمند رخ داده است، ادامه داد: در این حادثه 6 نفر شامل یک مرد، دو زن و سه کودک مصدوم شدند.
او به اعزام دو کد اورژانس و یک کد هلال احمر برای امدادرسانی به این حادثه اشاره کرد و گفت: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.
منبع مهر
انتهای پیام/م

http://www.sepahannews.ir/fa/News/297401/به-دنیا-آمدن-نوزاد-عجول-در-آمبولانس
بستن   چاپ