پیام سپاهان
یاوری: دو هفته آینده شاهد دو فینال مهم برای فوتبال اصفهان هستیم
پنجشنبه 31 تير 1400 - 00:24:17
پیام سپاهان -

پیام سپاهان


محمد یاوری کارشناس فوتبال، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اصفهان پیرامون بازی تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و پدیده خراسان اظهار داشت: برد مقابل پدیده خیلی روحیه بخشی بود تا تیم از شوک باخت بازی قبل در جام حذفی بیرون بیاید و ادامه دهنده راه کسب قهرمانی و تثبیت سهمیه باشد، باتوجه به این که کسب سهمیه سپاهان قطعی شده است.
کارشناس فوتبال ادامه‌ داد: وارد حواشی نمی‌شوم و حرف‌هایی که گفته می‌شود را قبول ندارم ولی نتیجه بازی ماشین‌سازی و پرسپولیس عجیب بود و نشان دهنده میزان نگرانی پرسپولیس برای 2 بازی آینده است.
وی در خصوص بازی‌های آینده سپاهان عنوان داشت: دو بازی آینده سپاهان بسیار حساس است؛ بازی با ذوب‌آهن که یک بازی حیاتی برای فوتبال اصفهان است، ذوب‌آهن باتوجه به نتیجه بد مقابل نساجی بازهم باعث نگرانی شد. دو بازی آخر بسیار مهم خواهد بود و امیدوارم راه قهرمانی سپاهان هموارتر شود.
دفاع سپاهان باید منسجم‌تر عمل کند
یاوری با اشاره به عملکرد دفاعی سپاهان خاطر نشان کرد: بعد از به ثمر رساندن گل باز خطرات احساس شد و دفاع تیم سپاهان مقداری در کنترل بازی حریف ناهماهنگ بود، زیاد به دروازه نزدیک بودند به جز مواقعی که ضربه آزاد زده می‌شود. در دوبازی آینده باید دفاع منسجم تر از این باشد و به هیچ عنوان نباید گل دریافت کنیم همانطور که در این بازی گل نخوردیم؛ توپی‌ که کریمی‌ پاس داد و به تیر برخورد کرد موقعیت خوبی بود ولی پدیده هم موقعیت‌هایی داشت که بتواند سپاهان را اذیت کند که این اتفاق نیفتاد و توانستیم پیروز این بازی باشیم.
سلمانی نویدکیای دیگر
کارشناس فوتبال با اشاره به توانمندی‌های بازیکن جوان سپاهان بیان داشت: چندماه پیش زمانی که قرار بود یاسین سلمانی به تیم بزرگسالان اضافه شود، باتوجه به این که سال 96 در استعدادیابی تیم‌ ملی نوجوانان این بازیکن را انتخاب کرده بودم و شناخت داشتم، پیش‌بینی کردم که نویدکیای دیگر در راه است و امروز می‌بینیم که درست است و اگر سلمانی راه محرم را پیش بگیرد، بدون حاشیه و مسئله، به مراتب هافبک بسیار خوبی برای فوتبال ما خواهد شد. 
یاوری در همین خصوص افزود: کار محرم در میدان دادن به این بازیکن جوان و دو بازیکن دیگر که به تیم بزرگسالان اضافه خواهند شد بسیار عالی بود و نوید سال‌های خوب را می‌دهند که این حاصل زحمت مربیان تیم‌های پایه و آکادمی فوتبال سپاهان است.
وی در خصوص حضور سلمانی در ترکیب تیم گفت: فوتبال محرم مسیر درستی را پیش رفت، بازیکن جوان وقتی به تیم اضافه می‌شود اگر از ابتدا در بازی قرار بگیرد ممکن است توان روحی و ذهنی را نداشته باشد و دچار افت شود، بهترین روش این است که این بازیکنان به تیم تزریق شوند تا به حدی برسند که به عنوان نفر اصلی بازی کنند.
انتهای پیام/63126/د

http://www.sepahannews.ir/fa/News/297389/یاوری--دو-هفته-آینده-شاهد-دو-فینال-مهم-برای-فوتبال-اصفهان-هستیم
بستن   چاپ