پیام سپاهان
گوشی‌های جدید ریلمی معرفی شدند
پنجشنبه 31 تير 1400 - 00:21:30
پیام سپاهان - دیجیاتو / ریلمی GT مستر ادیشن و ریلمی GT مستر ادیشن اکسپلورر با زبان طراحی متفاوت و الهام گرفته از چمدان‌های سفری که نمادی از لذت بردن از سفر را به تصویر می‌کشند و در آن از چرم طبیعی سه بعدی استفاده شده، معرفی شدند.
ریلمی از دو نسخه جدید از پرچمداران «ریلمی GT» تحت عنوان «مستر ادیشن» معرفی کرده است که از زبان طراحی جدید بهره می‌برند. پنل پشتی هر دو موبایل جدید توسط «ناوتو فوکوساوا» یکی از طراحان ژاپنی طراحی شده است که در توسعه آن از طراحی چمدان‌های سفری الهام گرفته شده و به نوعی نمادی از لذت سفر بردن را به تصویر می‌کشد.
یلمی همچنین در پنل پشتی گوشی‌های خود از چرم گیاهی سه‌بعدی استفاده کرده که در بین گوشی‌های موبایل برای اولین بار شاهد آن هستیم. به صورت کلی می‌توان گفت که گوشی‌های پرچمدار سری ریلمی GT روی عملکرد بهتر و طراحی‌های امروزی تمرکز دارد.
ریلمی GT مستر ادیشن از تراشه اسنپدراگون 778G بهره می‌برد که پردازنده میا‌ن‌رده قدرتمند 5G جدید شرکت کوالکام است و با استفاده از فرایند 6 نانومتری ساخته شده است. قاب فولادی ضد زنگ دستگاه نیز به عنوان یک لایه خنک کننده عمل کرده و میزان دمای دستگاه را کنترل می‌کند تا کاربران با مشکل داغ شدن بیش از حد آن مواجه نشوند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر 6.43 اینچی امولد و نرخ تازه سازی 120 هرتز، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 4300 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات اشاره کرد.
ریلمی GT اکسپلورر مستر ادیشن نیز با تراشه اسنپدراگون 870، همان ساختار خنک کننده، فناوری شارژ سریع 65 وات و نمایشگر امولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بسیار قدرتمندتر ظاهر شده است. علاوه بر این، دوربین اصلی این نسخه 50 مگاپیکسل است و از سنسور تصویر IMX766 سونی استفاده می‌کند، همچنین در کنار آن یک لنز فوق عریض 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است.
قیمت پایه نسخه اصلی این گوشی‌ها حدود 370 دلار و قیمت پایه ریلمی اکسپلورر مستر ادیشن حدود 447 دلار اعلام شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/297372/گوشی‌های-جدید-ریلمی-معرفی-شدند
بستن   چاپ